گان پزشکی زنانه بیماران بستری شده در بیمارستانی سوییس که چند صد میلیون می ارزد

لباس های بیمارستانی هم برای بیماران و هم برای کارکنان به دلیل الزامات پوششی برای بهداشت خوب، روش ها و درمان ها از جمله مراقبت از بیمار می تواند به عنوان بخشی از محیط دیده شود.

یکی دیگر از دلایل استفاده از گان پزشکی زنانه نشان دادن برابری در رابطه با نیازهای مراقبتی و نشان دادن مبنایی برای درمان معادل است. این لباس همچنین کنترل در سیستم مراقبت های بهداشتی را تسهیل می کند زیرا بیماران، بازدیدکنندگان و کارکنان به راحتی قابل شناسایی هستند.

از این منظر، لباس بیمار می تواند با تمرکز بر بیماری و علائم، به شیئی سازی کمک کند و با این کار به درمان بهینه بیماری نیز کمک کند. به طور کلی، لباس را می توان تجسمی از خود دانست که ارتباط نزدیکی با هویت، شخصیت، عزت نفس و اعتماد به نفس فرد دارد.

خودانگاره معمولاً ریشه در وجود سالم دارد. در مقابل، پوشیدن لباس بیمارستانی ممکن است هویت شخصی را کاهش دهد و ممکن است به اتخاذ رفتارهای بیمار منفعل و وابسته و مرتبط با بیماری کمک کند.

چنین تصوری از خود ممکن است منجر به نگرشی شود که ممکن است بهزیستی و روند درمان را مختل کند. لباس بیمار همچنین ممکن است بر روابط بین بیماران، پزشکان و کارکنان پرستاری تأثیر بگذارد.

گان پزشکی زنانه

اینکه چگونه و تا چه حد لباس بیمار بر روند بهبودی و روابط مراقبت و درمان تأثیر می گذارد، مشخص نیست. بیماران لباس بیمارستانی می پوشند و بر اساس آن، نوع مراقبت ارائه شده و اینکه آیا پتانسیل بهبود سلامت تحت تاثیر قرار می گیرد یا خیر.

این مقاله استفاده از لباس بیمار را به عنوان بخشی از محیط مراقبت بهداشتی و اهمیت بالقوه آن برای بیماران، ارائه مراقبت، پرسنل پرستاری و فرآیند درمان توصیف و مشکل‌سازی می‌کند.

در داخل اسکاندیناوی، لباس بیمارستانی یا به عنوان یک گزینه ارائه می شود یا برای مراقبت های بستری مورد نیاز است. در بخش‌های خاص، مانند مراقبت‌های روانپزشکی، بیماران معمولاً لباس‌های خود را می‌پوشند، در حالی که در بخش‌های جراحی معمولاً بیماران باید لباس‌های بیمارستانی بپوشند.

در بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، دسترسی به لباس های بیمارستانی فراهم شده است، اما بیماران ممکن است لباس های خود را در طول بستری شدن در بیمارستان بپوشند.

شایع‌ترین دلایلی که بیمارستان‌ها شروع به تهیه، نیاز یا ارائه لباس به بیماران کردند شامل بهبود بهداشت و کاهش خطر عفونت و همچنین اطمینان از دسترسی همه بیماران به لباس‌های قابل قبول بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.