کاشی سرامیک لامرد بخرید تا برنده یک واحد آپارتمان در کرج شوید

کاشی ها معمولاً پوشش های نازک، مربع یا مستطیلی هستند که از مواد سایش سختی مانند سرامیک، سنگ، فلز، خاک رس پخته یا حتی شیشه ساخته می شوند.

کاشی سرامیک لامرد معمولاً در یک آرایه در جای خود ثابت می شوند تا سقف ها، کف ها، دیوارها، لبه ها یا سایر اشیاء مانند میزها را بپوشانند. کاشی‌های نازک‌تر را می‌توان روی دیوارها به کار برد تا روی کف، که به سطوح بادوام‌تری نیاز دارند که در برابر ضربه مقاومت کنند.

از طرف دیگر، کاشی گاهی اوقات می تواند به واحدهای مشابه ساخته شده از مواد سبک وزن مانند پرلیت، چوب و پشم معدنی اشاره داشته باشد که معمولاً برای کاربردهای دیوار و سقف استفاده می شود.

به معنای دیگر، کاشی یک کاشی ساختمانی یا شیء مشابه است، مانند شمارنده‌های مستطیلی که در بازی‌ها استفاده می‌شوند (به بازی مبتنی بر کاشی مراجعه کنید).

کاشی سرامیک لامرد

این کلمه از کلمه فرانسوی tuile گرفته شده است که به نوبه خود از کلمه لاتین tegula به معنای کاشی سقفی است که از خاک رس پخته شده تشکیل شده است.

کاشی‌ها اغلب برای تشکیل پوشش‌های دیوار و کف استفاده می‌شوند و می‌توانند از کاشی‌های مربعی ساده تا پیچیده یا موزاییک‌ها متغیر باشند. کاشی ها اغلب از سرامیک ساخته می شوند، معمولاً برای مصارف داخلی لعاب می شوند و برای سقف بدون لعاب هستند.

اما مواد دیگری مانند شیشه، چوب پنبه، بتن و سایر مواد مرکب و سنگ نیز معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ کاشی معمولاً مرمر، اونیکس، گرانیت یا تخته سنگ است.

کاشی کاری تزئینی یا هنر کاشی کاری را باید از موزاییک متمایز کرد، جایی که اشکال از تعداد زیادی نساجی ریز و نامنظم، هر یک از یک رنگ، معمولاً از شیشه یا گاهی سرامیک یا سنگ ساخته شده است.

الگوهای کاشی مختلفی مانند شاه ماهی، پلکانی، افست، مشبک، انباشته، چرخ سنجاق، پارکت ورسای، سبد بافی، کاشی‌های هنری، مورب، شورون و انکوستیک وجود دارد که می‌توانند در اندازه، شکل، ضخامت و رنگ متفاوت باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.