واحد تولید زغال نارگیل برای قلیان

چوب درختان نارگیل هم مانند سایر درختان، می تواند منبع خوبی برای تولید زغال چوب باشد. به علاوه زغال نارگیل یکی از بهترین انواع زغال برای تولید آتش قلیان محسوب می شود. چون خیلی خوب می سوزد و آتش با دوام و پرحرارتی نیز تولید می کند. واحدهای تولید کننده زغال لیمو تهران در داخل و یا خارج از کشور، به تولید و عرضه زغال حاصل از چوب این درختان می پردازند و آن را به بازار عرضه می کنند. با ما همراه باشید تا شما را با این محصول آشنا سازیم.

واحد تولید زغال نارگیل برای قلیان

بو و گاز نداشتن زغال نارگیل

بو و گاز نداشتن زغال نارگیل زغال نارگیلی یکی از انواع و اقسام این مواد است که همانطور که از نامش پیداست، آن را با استفاده از شاخه های درختان نارگیل تولید می کنند. شاید بپرسید چگونه می توان به این محصول دست یافت؟ چرا که درخت نارگیل در کشور ما نمی روید. پس ما چطور می توانیم این محصول را تهیه کنیم؟

بله درخت نارگیل در ایران  وجود ندارد، اما این بدان معنی نیست که دست یابی به چوب و یا زغال آن نیز در کشور ما غیر ممکن باشد. زغال نارگیل در وهله اول در کشورهایی مانند اندونزی و مالزی تولید و به بازار های دنیا عرضه میشود. کشور ما نیز یکی از بازار های فروش این محصولات به شمار می رود. اما تولید کنندگان زغال ایرانی، با وارد کردن چوب درختان نارگیل، این محصول را در داخل کشورمان تولید کردند.

از مهم ترین ویژگی های زغال بدست آمده از چوب نارگیل، بو و گاز نداشتن زغال است. این زغال ها بسیار با کیفیت بوده و آتشی بدون خاموشی و کاملا سرخ تولید می کنند که برای قلیان ها بسیار مناسب است.

فروشگاه فروش زغال نارگیل برای قلیان

فروشگاه فروش زغال نارگیل برای قلیان تولید کردن زغال نارگیل در ایران می تواند صرفه اقتصادی زیادی برای تولید کنندگان داخلی داشته باشد. قیمت این مواد تولید شده در داخل، نسبت به مواد وارداتی خیلی ارزان تر است و این به نفع مصرف کنندگان نیز می باشد.

به دلیل پر طرفدار بودن زغال تولید شده از نارگیل در بسیاری از کشورها، بخصوص کشورهای همسایه ایران، ما با تولید آن می توانیم علاوه بر بازار های داخلی بسیاری از بازارهای بین المللی را نیز در دست بگیریم و از این راه به جذب سرمایه های ارزی بپردازیم.

جهت خرید زغال اندونزی نارگیل برای آتش قلیان، می توانید به فروشگاه های عرضه و فروش زغال نارگیل در کشور مراجعه کنید. البته شما به صورت آنلاین و با استفاده از وب سایت های مجازی نیز می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول در حجم مورد نظر خود کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.