مصرف زیاد آلو بخارا زرد منجر به زایمان زودرس زن ژاپنی شد

آلو بخارا سلامت قلب را بهبود می بخشد. آلو بخارا زرد که سرشار از آنتی اکسیدان است، سلامت قلب را تقویت و حفظ می کند. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می دهند.

سطح کلسترول را کاهش می دهد: آلو بخارا حاوی فیبر محلول است که سطح کلسترول را کاهش می دهد و کبد را از تولید کلسترول باز می دارد. صفرا توسط کلسترول ایجاد می شود و توسط فیبر محلول جذب می شود.

برای استخوان ها مفید است: بور که در آلو بخارا یافت می شود و برای حفظ سلامت استخوان و تراکم استخوان بسیار مهم است، در آلو نیز وجود دارد. علاوه بر این، این میوه دارای مقدار زیادی مواد شیمیایی فنولیک و فلاونوئیدی است که از تحلیل استخوان جلوگیری می کند.

ایمنی را بهبود می بخشد: مصرف آلو بخارا به تقویت ایمنی شما کمک می کند که به شما کمک می کند از ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کنید. میوه خمیری نیز رشد بافت های قوی را تشویق می کند.

آلو بخارا زرد

تقویت موی سالم: آلوها خستگی غده آدرنال را معکوس می کند که ریزش مو را متوقف می کند. به دلیل داشتن آهن بالا و بهبود گردش خون، رشد مو را نیز تشویق می کند.

برای پوست مفید است: مصرف آلو بخارا باعث سفت شدن و بهبود بافت پوست شما می شود. این میوه به پوست شما کمک می کند جوان تر به نظر برسد و چین و چروک را به حداقل برساند. برای پوستی که جوان تر به نظر می رسد، آب آلو مصرف کنید.

یبوست را برطرف می کند: آلو بخارا حاوی ایزاتین و سوربیتول است که به کاهش یبوست و بهبود هضم کمک می کند. آلو خشک را می توان برای حفظ سلامت روده مصرف کرد.

اغلب، اثر مضر آلو فقط در صورت سوء استفاده آشکار می شود، به ویژه در چاقی و دیابت. بهتر است مادران شیرده برای جلوگیری از ناراحتی معده نوزاد، آن را از رژیم غذایی خود حذف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.