مرکز پخش زغال طبیعی صادراتی

مرکز پخش زغال طبیعی صادراتی توانسته با فروش این محصول سود فوق العاده ایی کسب کند. این محصول از سوختن چوب بدست می آید و برای پختن غذا ها از آن استفاده می کنند.

مرکز پخش زغال طبیعی صادراتی

مواردی که درباره زغال طبیعی صادراتی نمی دانید

مواردی که درباره زغال طبیعی صادراتی نمی دانید

مواردی که درباره زغال طبیعی صادراتی نمی دانید شامل گزینه های زیر می شود:

  • این ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند.
  • تمام استانداردهای تولید در ساخت آن ها رعایت شده است.

از انواع زغال ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • زغال لیمو: این نمونه زغال از چوب درختان مرکباتی مانند لیمو؛ نارنج؛ پرتقال؛ لیمو شیرین و… بدست می آید. این زغال در هنگام استفاده به صورت یکدست سوخته می شود و دوام بالایی دارد. از ویژگی های این زغال به گزینه های زیر می توان اشاره کرد: 1_ این محصول سیاه و براق می باشد. 2_ این نمونه شکافی ندارد. 3_ وقتی این زغال را بشکنیم صدای فلز می دهد. 4_ به این نمونه محصول زغال کافه ایی یا قهوه ایی هم می گویند.
  • زغال فشرده و قالبی: این محصول از گرده چوب؛ کاه و پوست گردو تهیه می شود. این زغال برای کباب کردن روی منقل یا گریل توری استفاده می شود. این نمونه محصول از خاک اره و خاک زغال تهیه می شود و در هنگام سوختن خاموش نمی شود و دود تولید نمی کند. این محصول در رستوران ها؛ سفره خانه ها و کبابی ها استفاده می شود. از این زغال برای پخت و پز استفاده می شود علی الخصوص کشورهایی مانند ترکیه که گاز ندارند. از این نمونه محصول برای به راه انداختن ژنراتور تولید الکتریسیته هم استفاده می کنند.
  • زغال کبابی: این نمونه همان طور که از نامش پیداست برای پختن کباب استفاده می شود. زغال کبابی درجه یک باید دارای ویژگی های زیر باشد: 1_ این نمونه محصول هنگام سوختن نباید بو بدهد. 2_ در هنگام سوختن نیاز زیادی به باد زدن نداشته باشد. 3 خاکستر از خود تولید نکند.

امروزه با توجه به مواد اولیه ایی که در ساخت زغال ها استفاده می شود انواع متنوعی دارند مانند زغال بلوط؛ زغال پسته؛ زغال سیب؛ زغال انجیر و…. امروزه این محصول در تمام نقاط کشور تولید می شود و با توجه به نوع درختانی که در هر منطقه وجود دارد نوع زغال تولیدی آن هم فرق می کند.  برای تولید زغال باکیفیت و مرغوب باید از دستگاه های مخصوصی استفاده کرد و این محصول را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید کنیم.

زغال لیمویی و کبابی از میان انواع زغال ها بیشترین مصرف را دارند. اگر شما قصد خرید زغال بسته بندی شده را دارید می توانید با فشار دادن زغال در دست به کیفیت آن پی ببرید. اگر زغال شما له شد و به صورت خاکستر در آمد نشانه بی کیفیت بودن محصول می باشد. زغال با کیفیت باید درشت باشد. یک زغال کبابی خوب باید در حین سوختن خاموش نشود تا مجبور شویم آن را به طور مرتب باد بزنیم.

زغال طبیعی چگونه بدست می آید؟

زغال طبیعی به وسیله چوب درختان بدست می آید برای این منظور چوب ها را داخل دستگاه های مخصوصی می گذارند تا نیم سوخته شوند. از چوب درختانی مانند انجیر؛ بلوط؛ سیب و… زغال بدست می آید این محصول به صورت بسته بندی و فله ایی تولید می شود. اما امروزه برای فروش بیشتر علی الخصوص صادرات آن از بسته بندی های متنوع و زیبایی استفاده می کنند. از موارد کاربرد انواع زغال ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • اولین کاربرد این محصول استفاده از زغال به عنوان سوخت در اجاق و منقل می باشد.
  • برای پخت غذاها من جمله کباب کردن از این محصول استفاده می کنند.
  • برای دم کردن و گرم کردن چای از زغال استفاده می کنند.
  • یکی از کاربردهای اصلی زغال ها استفاده در قلیان می باشد.
  • زغال را می توان به صورت پودر در آورد و برای تولید لوازم آرایشی مانند زغال صابون از آن استفاده کرد.
  • از این محصول برای تهیه فولاد هم استفاده می کنند.

شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود هر نوع زغالی که دوست دارید را تهیه کنید و بهترین استفاده را از این محصول ببرید و بتوانید بهترین کباب را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید و بتوانید با این محصول بدون این که خواص گوشت از بین برود آن را بپزید. چون همان طور که همه شما می دانید یکی راه های حفظ خاصیت غذاها کباب کردن آن ها می باشد.

کیفیت زغال طبیعی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت زغال طبیعی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت زغال طبیعی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع چوبی که در ساخت زغال استفاده شده است.
  • روش تولید و مدرن بودن دستگاه تولید زغال می تواند روی کیفیت این محصول تاثیر گذار باشد.

با توجه به نوع چوبی که در ساخت زغال استفاده می شود. به این محصول نام های مختلفی اطلاق می شود به عنوان نمونه زغالی که با پوست پسته تهیه شده است به آن زغال پسته می گویند و یا زغالی که از چوب درخت بلوط تهیه شده باشد به آن زغال بلوط می گویند. اگر زغال به صورت فله ایی باشد شما به راحتی می توانید از شکل ظاهری زغال کیفیت آن را تشخیص دهید اما اگر زغال بسته بندی شده باشد شما می توانید با فشردن انگشت بر روی بسته بندی کیفیت محصول را تشخیص دهید اگر متوجه شده اید که زغال خرد شد و به شکل گرده در آمد نشانه بی کیفیت بودن محصول می باشد. زغال با کیفیت باید درخشنده و براق باشد.

یکی از محصولات صادراتی ایران زغال می باشد که توانسته ارز آوری خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورد. این محصول ایرانی در تمام دنیا از لحاظ کیفیت بی نظیر می باشد. اندازه زغال طبیعی باید نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد که با یک بار سوختن از بین برود. ویژگی زغال طبیعی شامل گزینه های زیر می شود:

  • زغال باید ظاهری سیاه و براق داشته باشد.
  • باید سفت و بادام باشد به طوری که با یکبار فشار دادن به راحتی خرد نشود.

ویژگی های زغال طبیعی و مرغوب

ویژگی های زغال طبیعی و مرغوب شامل گزینه های زیر می شود:

  • زغال خوب باید به باد زدن نیازی نداشته باشد یعنی خاموش نشود.
  • زغال مرغوب در حین سوختن باید دود نکند و گاز و بو از خود تولید نکند.
  • زغال با کیفیت باید حرارت فراوانی داشته باشد و ماندگاری آن بالا باشد.
  • به هیچ عنوان زغال تبدیل به خاکستر نشود.

زغال ماده ایی سیاه و سبک است که از چوب نیمه سوخته یا از دیگر قسمت های مختلف گیاهان ساخته شده است. 85 تا 98 درصد این محصول شامل کربن می باشد. برخی از زغال ها از چوب درختانی مانند لیمو؛ پرتقال؛ بلوط و…. ساخته شده اند به خاطر همین این زغال ها نسبت به دیگر نمونه های آن برتری بیشتری دارند. یک زغال خوب و با کیفیت باید در کمترین زمان آتش بگیرد و به مدت 3 تا 5 ساعت بسوزد و در هنگام سوختن از خود دود و جرقه ایجاد نکند.

امروزه زغال های مختلفی تولید می شود ولی از میان انواع آن ها زغال اکالیپتوس؛ بلوط و انجیر قیمت ارزان تری دارند و زغال مچی و سکه ای نسبت به دیگر نمونه های این محصول کیفیت بالایی دارند.

نوعی زغال تولید می شود که به آن زغال بامبو می گویند. این نمونه کیفیت بالایی دارد. به آسانی می سوزد و از خود دود تولید نمی کند به همین دلیل قیمت بالایی هم دارد. این نمونه محصول به شکل هرم می باشد. نمونه ایی دیگر از این محصولات زغال جکسون می باشد. این محصول همانند زغال بامبو دود و بوی نامطبوع ندارد و به شکل دایره ایی تولید می شود.

از انواع زغال های کبابی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • زغالی که از چوب درختان میوه تهیه شده است.
  • زغالی که از چوب های صنعتی و ساختمانی تولید شده است.
  • زغالی که از چوب های ضایعاتی تولید شده است.
  • زغالی که از چوب های جنگلی تهیه شده است.

تمام نمونه های بالا هم به صورت عمده هم به صورت بسته بندی های متنوع تولید می شود تا مشتریان بر حسب نیاز خود بتوانند از آن ها استفاده کنند.

زغال طبیعی صادراتی در اندازه های گوناگون

زغال طبیعی صادراتی در اندازه های گوناگون

زغال طبیعی صادراتی در اندازه های گوناگون بازار داغ و پر رونقی دارد. یکی از نمونه های زغال ها؛ زغال فشرده می باشد. در ساخت این نمونه محصول از ضایعات دور ریختنی مانند خاک چوب؛ زغال سنگ نارس؛ خاک اره و تراشه چوب استفاده می شود. به خاطر همین شما می توانید به وسیله ضایعات بی ارزش محصولی با ارزش تولید کنید. این زغال ها در مصارف خانگی؛ رستوران ها؛ کبابی ها و سفره خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل این محصول بازار فروش خوبی دارد و شما به راحتی می توانید با راه اندازی تولیدی زغال فشرده  محصول را بفروشید. این محصول بازار صادراتی خوبی دارد و شما بدون پرداخت هزینه گمرکی می توانید این محصول را صادر کنید. چون در ساخت این زغال از ضایعات استفاده می شود. هیچ گونه هزینه گمرکی به این محصول تعلق نمی گیرد. بنابرین شما می توانید با کمترین هزینه برای خود و دیگران اشتغال ایجاد کنید. زغال ایران از نظر کیفیت در تمام بازارهای بین المللی زبان زد همگان می باشد به همین دلیل شما به راحتی می توانید این محصول صادر کنید. چون قطب تولید زغال در خاورمیانه ایران می باشد.

سرعت سوختن زغال طبیعی فوق العاده بالا می باشد به طوری که در عرض چند ثانیه به راحتی زغال می سوزد. شما می توانید انواع نمونه های این محصول را با کیفیت بالا خرید چون تمام تولید کنندگان زغال در ایران با تمام توان خود سعی کرده اند محصولی با کیفیت را تولید کنند. به همین دلیل تمام برندهای تولید کننده این محصول جزو برندهای معتبر و صاحب نام هستند که سعی کرده اند از بهترین چوب ها استفاده کنند تا بتوانند زغالی با قدرت سوختن زیادی را تولید و در اختیار مشتریان بگذارند.

سرعت ایجاد شعله در زغال طبیعی چگونه است؟

سرعت ایجاد شعله در زغال طبیعی کاملا ملایم و بدون دود می باشد. به دو صورت می توان زغال تهیه کرد که ما در زیر به شرح آن ها می پردازیم:

  • روش سنتی: در این روش چوب و هیزم ها را جمع آوری می کنند و روی هم انباشته می کنند و در هوای آزاد آن ها را می سوزانند. این روش در تمام دنیا استفاده می شود و در گذشته اروپایی ها با این روش چوب های درختان را در جنگل ها می سوزانند و تبدیل به زغال می کردند. در این روش باعث می شود گازهایی که از سوختن این چوب ها تولید می شوند در هوا پخش شوند و به هدر بروند. 
  • روش صنعتی : در این روش چوب ها را داخل کوره هایی که پر از آتش هستند می گذارند و درب کوره را می بندند تا چوب ها تبدیل به زغال شوند. در این روش از هدر رفتن گازهای تولید شده جلوگیری می شود. 

از قدیم الایام تا به امروز از زغال ها استفاده مختلفی می کردند. در گذشته از این محصول برای گرم کردن خانه ها در زمستان استفاده می کرده اند. علاوه بر این برای پخت و پز هم از زغال استفاده می کنند. اما امروزه بیشترین کاربرد این محصول برای کباب کردن و قلیان می باشد. استفاده از زغال برای کباب کردن فواید زیادی دارد که ما در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • زغال باعث می شود گوشت با ملایمت بپزد و نسوزد.
  • این محصول موجب می شود کباب شما بو نگیرد چون زغال هیچ گونه بوی از خود تولید نمی کند. 
  • استفاده از زغال سبب می شود خاصیت گوشت از بین نرود. چون کباب با حرارت کم و ملایمی پخته می شود. 

عرضه زغال طبیعی صادراتی باکیفیت بالا

عرضه زغال طبیعی صادراتی باکیفیت بالا

عرضه زغال طبیعی صادراتی با کیفیت بالا می تواند در آمد زا باشد. صنعت زغال ایران از نظر کیفیت فوق العاده می باشد به خاطر همین توانسته در بازار های جهانی فروش خوبی بدست آورد. برای تولید زغال صادراتی باید از دستگاه زغال سوز که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است استفاده کرد تا بتوان محصولی بازار پسند تولید کرد. زغال با کیفیت نباید ریز و پوکه ایی باشد و با سوختن زیاد تبدیل به خاکستر نشود به طوری که بتوان از آن چندین بار استفاده کرد. به عنوان نمونه شما می توانید از زغال کبابی چندین بار کباب درست کنید. اگر زغال شما چنین ویژگی را داشت و توانستید از آن حداقل دو تا سه بار استفاده کنید اطمینان داشته باشید که زغال شما با کیفیت می باشد.

نوع آب و هوا می تواند روی کیفیت چوب ها بسیار موثر باشد. به عنوان نمونه درختی که در مناطق پر آب رشد می کند مقاومت بیشتری دارد و از چوب این درخت می توان بهترین زغال را تهیه کرد. استحکام چوب هم می تواند روی کیفیت زغال تاثیر گذار باشد و هر چه چوب درخت مقاوم تر باشد زغال تهیه شده به وسیله آن مقاومت بیشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.