مرکز پخش زعال مرغوب صادراتی

اکثر خریداران زغال و کسانی که در زمینه خرید و فروش یا تولید و عرضه زغال فعالیت دارند از این موضوع آگاهی دارند که انواع زغال در تمام فصل سال یافت نمی‌شود. این امر خصوصا در تابستان به علت برداشت میوه، بسیار شایع است. پیشنهاد ما به شمایی که مایل به فعالیت در این حوزه هستید این است که با زغال مرغوب صادراتی کار خود را شروع نمایید چرا که در تمام فصول سال یافت می‌شود. آدرس مندرج شده در سایت مرکز پخش زغال مرغوب صادراتی می‌باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت فروش انبوه و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس‌ها مراجعه نمایید.

مرکز پخش زعال مرغوب صادراتی

آشنایی با زغال مرغوب صادراتی

آشنایی با زغال مرغوب صادراتیدر این مطلب سعی داریم که شما را با ویژگی زغال صادراتی مرغوب آشنا نماییم. از رنگ آن گرفته تا روش تولید آنها. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

زغال یک ماده سیاه رنگ و سبکی است که از ضایعات درختان، جانوران و یا گیاهان بدست می‌آید. زغال دارای انواع مختلفی می‌باشد و از پوست گردو، چوب راش، افرا و خاک زغال و خاک اره توسط دستگاه زغال ساز تولید می‌شود.
 زغال در بازار فروش متقاضیان زیادی دارد و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از زغال می‌توان برای پختن انواع کباب در خانه‌ها و یا رستوران‌ها استفاده کرد، یا می‌توان برای گرم نگه داشتن غذاها و یا چای از آنها استفاده نمود. در سفره خانه های سنتی نیز از زغال در درست کردن قلیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از زغال در تهیه فولاد نیز استفاده می‌شود.

تهیه زغال به دو روش سنتی و صنعتی انجام می‌شود.

روش سنتی یکی از روش های قدیمی تهیه زغال است. در این روش هیزم و چوب های اضافی درختان را روی هم انباشته می‌کردند و آن‌ها را در هوای آزاد با آتش می‌سوزاندند، و به این روش تکه‌های زغال را ایجاد می‌کردند. روش سنتی به دلیل اینکه سبب آزاد شدن گازهای مضر می‌شود، تاثیرات مخربی بر محیط زیست می‌گذارد.

اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش ساده‌تر و کم‌خطر تری را برای تهیه زغال ایجاد نموده‌اند که نه تنها باعث افزایش سرعت روند تولید می‌شود بلکه به محیط زیست نیز هیچ آسیبی نمی‌رساند و به همین دلیل تهیه زغال به این روش بسیار بهتر و کارآمدتر می‌باشد.

در روش صنعتی برای تهیه زغال ضایعات چوب را در کوره و یا دستگاه زغال ساز قرار می‌دهند. برای تهیه زغال به این روش ابتدا چوب های مناسب را برای تهیه زغال جمع آوری می‌کنند و آن‌ها را در درون محفظه های دستگاه قرار می‌دهند سپس این چوب‌ها را از طریق نوار نقاله به کوره زغال هدایت می‌کنند. پس از آن دریچه کوره را می‌بندند تا چوب‌ها آتش گرفته و تبدیل به زغال شوند. 

برای اینکه آن‌ها را به صورت فشرده و قالبی در بیاورند ترکیبات مخصوصی به آن‌ها اضافه کرده و با چسب طبیعی عمل قالب گیری آن‌ها را انجام می‌دهند و پس از خشک شدن، آن‌ها را به بازار ارائه می‌کنند. برای اینکه زغال بدست آمده کاملا مرغوب باشد باید عواملی را در نظر گرفت. این عوامل شامل: قطر چوب، میزان رطوبت چوب، نحوه چیده شدن چوب‌ها در کوره می‌باشد که تاثیر بسیار زیادی در مرغوبیت زغال بدست آمده دارد.

به علاوه اینکه از چه نوع دستگاهی برای تهیه زغال استفاده می‌شود عامل دیگری است که سبب کیفیت زغال می‌شود. دستگاه های جدیدتر زغال ساز صنعتی به دلیل داشتن فیلترهای کاهنده دود سبب می‌شوند که آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

این دستگاه‌ها معمولا چند جداره هستند و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند به همین دلیل سبب می‌شوند که حرارت به یک اندازه پخش شود و کیفیت تمامی زغال‌ها به یک اندازه باشد. این دستگاه‌ها به دلیل این که دیجیتالی هستند به راحتی کنترل می‌شوند و نیازی به اپراتور ندارند و علاوه بر تهیه زغال کبابی در تهیه انواع زغال‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین زغال صادراتی ایران

بهترین زغال صادراتی ایران بسته به نوع کیفیت آن متفاوت است. کیفیت زغال‌ها نیز در مکان‌های مختلف کشور بسته به نوع شرایط مختلف آب و هوایی و نوع چوب‌های آن منطقه متفاوت است. از ویژگی‌هایی که یک زغال صادراتی را مرغوب و با کیفیت می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین زغال صادراتی زغالی است که در صورت روشن شدن با جرقه های ناگهانی یا خاموشی زود رس همراه نباشد، در غیر این صورت آن نوع زغال کیفیت مطلوبی ندارد و برای صادرات مناسب نبوده.

همچنین زغال با کیفیت صادراتی زغالی است که توانایی نگهداری و دوام شعله را در خود دارد و خیلی زود خاموش نمی‌شود.

علاوه بر این زغال با کیفیت هنگام روشن شدن دارای بوی مطبوعی می‌باشد و بدون گاز بوده و افراد را دچار سردرد نمی‌کند. بنابراین اگر زغال از خود بوی مشمئز کننده ای ساطع کرد از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌باشد.
دود نیز یکی از مشخصه های دیگر برای خرید زغال صادراتی خوب می‌باشد. زغال صادراتی ای که دود زیادی از خود داشته باشد، بی کیفیت است.
همچنین زغال خوب پر حرارت است و بدون باد زدن مدت طولانی ای روشن می‌ماند.زغال صادراتی ای که خاکستر زیادی از خود تولید کند دارای کیفیت پایینی می‌باشد.
به علاوه یک زغال مطلوب صادراتی استحکام بالایی دارد و بدون باد زدن نیز قابل استفاده می‌باشد.

مواد تشکیل دهنده زغال فشرده صادراتی

مواد تشکیل دهنده زغال فشرده صادراتیهمانطور که می‌دانید زغال فشرده صادراتی از چوب و ضایعات درختان پسته و همچنین خاک اره و خاک زغال تولید می‌شود. چوب درخت پسته به عنوان یکی از ضایعات حاصل از هرس درختان پسته در مناطق زیر کشت پسته در ایران و علی‌الخصوص در استان کرمان به وفور یافت می‌شود که از این ماده می‌توان در تولید زغال با کیفیت بالا بهره جست.

مواد اولیه زغال فشرده، که شامل خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می‌باشد، در کیفیت زغال تولید شده تاثیر بسزایی دارد. که توجه به این امر سبب خواهان و خریداران بیشتر در سطح کشور و حتی بازارهای خارجی شده است. در نتیجه این امر صادرات زغال نیز روز به روز بیشتر شده و سبب ایجاد اشغال بیشتر و ارزآوری به داخل کشور می‌شود.
با توجه به اینکه زغال فشرده صادراتی از مواد تشکیل دهنده اعم از ضایعات چوب و خاک اره بدست می‌آیند بسیار مقاوم‌اند. و توسط دستگاه‌های زغال ساز و با اشکال چهارگوش یا استوانه ای تولید می‌شوند به آنها زغال های قالبی فشرده گفته می‌شود. این زغال‌های فشرده به صورت طبیعی و بدون هیچ نوع ماده شیمیایی از چوب درختان باغی و جنگلی و یا ضایعات آنها تولید شده و در بازار داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شوند.

جالب است بدانید اگر مواد تشکیل دهنده زغال صادراتی مرغوب باشد نتیجه نهایی کار زغالی است که از نظر شکل ظاهری دارای رنگ کاملا سیاه و یکدستی بوده و کمترین میزان ترک خوردگی را دارند. این زغال‌های فشرده صادراتی با بهترین مواد تشکیل دهنده در انواع مختلف زغال کبابی مرکبات، زغال قلمی انجیر، زغال کنده مرکبات، زغال بند انگشتی، زغال بلوط و زغال سیب قلمی تولید می‌شوند. زغال‌های صادراتی معمولا بسیار درشت هستند و ظاهر براقی دارند.
خالی از لطف نیست دانستن این نکته که نوع دیگری از این زغال‌ها از تخته و الوار تولید می‌شوند که قیمت مناسبت تری نسبت به زغال‌های فشرده صادراتی دارند به همین دلیل بیشتر توسط خریداران عمده داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیفیت زغال های صادراتی چگونه است؟

کیفیت زغال‌های صادراتی به کیفیت مواد اولیه و روش خشکاندن چوب زغال و حتی در مراحل بالاتر می‌توان به مراحل تولید خود چوب زغال نیز اشاره کرد. در ادامه این مقاله به چگونگی عملکرد هر یک از موارد فوق به اختصار می‌پردازیم.
همانطور که می دانید زغال صادراتی از مواد اولیه مختلف تولید می‌شود. بنابراین هر چه ماده اولیه و روش تولید زغال مناسب باشد، دارای کیفیت بهتری بوده و به این ترتیب شعله بیشتری خواهد داشت. خاک اره که جزو مواد اصلی تشکیل دهنده زغال با کیفیت است اگر از چوب‌های سرشاخه درختان تهیه شده باشد موجب ایجاد جرقه در هنگام سوختن زغال می‌شود و زغال صادراتی تولید شده از آن کیفیت پایینی خواهد داشت. همچنین در تولید زغال نباید از چوب ام دی اف استفاده شود، چرا که ام دی اف نیز از ضایعات چوبی ساخته شده و بر کیفیت زغال اثر سوء می‌گذارد. به علاوه استفاده کردن از چسب نیز سبب ایجاد دود و گازهای سمی در زغال می‌شود که از کیفیت زغال مطلوب می‌کاهد.

عامل دیگری که در کیفیت زغال صادراتی موثر است مراحل تولید خود چوب است، هر چه چوب مراحل تولید را کاملا سلامت و طبق استانداردهای تعریف شده پشت سر بگذارد در نهایت زغال تولید شده با کیفیت بالایی خواهد بود.

همچنین روش خشکاندن چوب عامل دیگری است که در ایجاد شعله زغال چوب کبابی موثر است چوبی که با استفاده از دستگاه‌های مناسب خشک شود، هیچ نوع رطوبتی در آن باقی نمانده و به این ترتیب شعله بیشتری خواهد داشت.

زغال های صادراتی چه ویژگی هایی دارند؟

زغال های صادراتی چه ویژگی هایی دارند؟همانطور که در مطالب بالا اشاره نمودیم زغال صادراتی مطلوب ظاهری براق داشته و از نظر سایزی بسیار درشت بوده. و همچنین جهت صادرات بهترین نوع آن سرند شده و در بسته‌بندی‌های مختلف به بازار ارائه می‌شود. در حال حاضر فروش فوری زغال صادراتی درجه یک در سراسر کشور آغاز شده است. این زغال ساخته شده از بهترین مواد و بدون افزودنی و بدون بو است. نمایندگی‌های فروش ما در بخش صادرات  این محصول را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کنند. شما می‌توانید جهت خرید عمده و اطلاع از لیست قیمت این زغال صادراتی با نمایندگی‌های فروش در ارتباط باشید. 

مراحل صادرات زغال به کشورهای همسایه

زغال صادراتی پس از آنکه مراحل تولید خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشت برای صادرات به کشور های همسایه آماده بسته‌بندی شده. همانطور که می‌دانید بسته‌بندی محصولات تولید شده یکی از مراحل مهم و کاربردی جهت ارائه به بازار داخلی و خارجی محسوب می‌شود. زغال نیز یکی از این محصولات است که برای اینکه راحت‌تر قابل حمل باشد و به دست مصرف کننده برسد باید آن را بسته‌بندی مناسب نمود. علاوه بر این وجود یک بسته‌بندی مناسب و شیک سبب می‌شود که خریداران زیادی در سطح جهانی جذب آن شوند، و به این ترتیب میزان فروش نیز بالاتر می‌رود.

بسته بندی کردن زغال صادراتی علاوه بر زیبایی سبب می‌شود که زغال‌ها نشکنند و سالم‌تر به دست مصرف کننده برسند.

امروزه عرضه زغال به صورت بسته‌بندی بسیار رایج است و مصرف کنندگان خارجی و داخلی به دلیل حمل و نقل آسان‌تر این زغال و عرضه راحت‌تر آنها در بازار اقدام به خرید زغال های بسته‌بندی شده می‌کنند. انواع زغال با توجه به نوع زغال و حجم آن در بسته‌ها و یا کارتن های متفاوتی قرار می‌گیرد.

به همین دلیل دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و بهتر است که خریداران عمده قبل از خرید از حجم هر بسته بندی اطلاعات کسب نمایند و سپس اقدام به خرید کنند.

روی بسته بندی‌ها معمولا برند و اطلاعات شرکت سازنده قرار گرفته که این عامل سبب می‌شود که هزینه چاپ برند به هزینه فروش نهایی محصول افزوده شود، به همین دلیل زغال‌های بسته ‌بندی معمولا از زغال های فله ای گران‌تر می‌باشند. بسته‌بندی زغال‌های صادراتی هم به صورت کیلویی و هم به صورت گرمی در بسته های پلاستیکی انجام می‌شود و توسط چسب درب آنها محکم می‌گردد. زغال‌های بسته‌بندی شده صادراتی معمولا از نوع برش خورده هستند و به همین دلیل کیفیت بالاتری دارند.
زغال‌هایی که به صورت فله ای به فروش می‌رسند در گونی های پلاستیکی قرار گرفته و به بازار عرضه می‌شوند.

نحوه خرید زغال صادراتی

نحوه خرید زغال صادراتیهم اکنون فروش مرغوبترین زغال صادراتی در ایران توسط نمایندگی‌ها و مراکز فروش انجام می‌شود که این محصول را به سراسر کشور توزیع می‌کنند و نیاز بسیاری از خریداران را تامین می‌نمایند. این نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها عرضه کننده انواع زغال های صادراتی مرغوب هستند.

خریداران می‌توانند به مراکز خرید و فروش معتبر و یا عمده فروشی های این محصول، و یا همچنین مراکز معتبر تجاری و بازرگانی که عرضه کننده بهترین نوع زغال صادراتی می‌باشند مراجعه کنند و درباره انواع زغال های صادراتی و کیفیت و قیمت آنها اطلاعات کسب کنند و سپس بهترین محصول را با توجه به نوع نیاز خود تهیه نمایند.

بسیاری از افراد روش خرید اینترنتی را به روش خرید حضوری ترجیح می‌دهند. به همین دلیل نمایندگی‌های فروش با فراهم نمودن خرید اینترنتی، خرید را برای تمامی افراد آسان نموده‌اند.

خرید آنلاین در واقع مزایای زیادی برای خریداران دارد. به دلیل اینکه مراکز فروش آنلاین تمامی محصولات را به همراه مشخصات و قیمت های آن‌ها در این سایت‌ها درج می‌کنند، کاربر به راحتی می‌تواند با جستجوی کوتاهی محصولات متفاوت را ببیند، قیمت‌ها را مقایسه کند و پس از یافتن محصول مورد نظر خود تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهد.

به علاوه کاربر می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز به این سایت‌ها دسترسی داشته باشد و بدون طی نمودن مسیر طولانی محصول مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان تهیه نماید. این روش سبب صرفه جویی در هزینه و عدم اتلاف وقت می‌گردد و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می‌شود.

به همین دلیل اگر شما تصمیم به خرید زغال صادراتی گرفته‌اید، دیگر نگران قیمت و محل فروش آن نباشید شما به راحتی می‌توانید این محصول را برای خود تهیه کنید.

برای اینکه خرید بهتری داشته باشید می‌توانید قبل از سفارش محصول جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در زمینه خرید با نمایندگان فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می‌کنند تا خرید مطمین‌تری داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.