قیمت بهترین زغال کبابی توپی در بازار

زغال کباب توپی از بهترین زغال هایی است که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. قیمت بهترین زغال کبابی توپی در بازار بر اساس کیفیت آن مشخص می شود و می توان به استعلام آن پرداخت.

قیمت بهترین زغال کبابی توپی در بازار

روش تولید زغال کبابی توپی در کارخانه

روش تولید زغال کبابی توپی در کارخانه زغال کبابی توپی دارای مدل و ابعاد یکدست است که توسط ماشین آلات مخصوص در کارخانجات صنعتی تولید می شود. جهت تولید این محصول از مواد زیر استفاده می شود:

  • 90 درصد خاک ذغال
  • 5 درصد نشاسته
  • 5 درصد آب

خط تولید این محصول دارای دستگاه های مختلفی است که شامل آسیاب، میکسر، اکسترودر و خشک کن می باشد. در روش تولید زغال کبابی درجه یک ابتدا خاک زغال توسط دستگاه آسیاب کاملا خرد می شود و سپس درون دستگاه میکسر ریخته می شود.

آب و نشاسته در میکسر به خاکستر زغال اضافه می شود و به مدت چند دقیقه با یکدیگر مخلوط می شوند. در مرحله بعد خمیر به دست آمده توسط دستگاه اکسترودر به صورت قالب های توپی در می آید که دارای رطوبت هستند.

در مرحله آخر برای از دست دادن رطوبت خمیر های توپی آن ها را درون دستگاه خشک کن گذاشته و پس از مدت چند دقیقه زغال نهایی به دست می آید که رطوبتی درون آن وجود ندارد.

این زغال ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و برای تهیه انواع غذای کبابی به کار می روند. زغال توپی به سرعت روشن می شود و با حرارت ملایم غذا را آماده می کند.

خرید بهترین زغال کبابی توپی

خرید بهترین زغال کبابی توپی خرید زغال توپی به صورت اینترنتی از راه های نوین تجارت است که برای مشتریان و مصرف کنندگان رفاه و لذت زیادی را به همراه آورده است. فروشندگان در این مرکز با توجه به نیاز مشتریان به ایجاد فروشگاه اینترنتی روی آورده و به عرضه باکیفیت‌ترین و مرغوب ‌ترین محصولات پرداخته ‌اند.

مشتریان می توانند با استفاده از شماره های تماس با کارشناسان فروش تماس بگیرند و سفارشات خود را به صورت کلی و عمده به ثبت برسانند. این کالا را می ‌توان با کیفیت بالایی تهیه نمود.

محصولات عرضه شده از بین مرغوب ترین و با کیفیت ترین تولیدات ایرانی و خارجی انتخاب شده اند و دست مشتریان برای انتخاب آنها بسیار باز است. محصولات کاملا اصل و اورجینال هستند و مشتریان می توانند از این بابت خیال آسوده داشته باشند.

شما می توانید با دادن نشانی و آدرس دقیق محل مورد نظر کالا را در کمتر از چند روز تحویل بگیرید. ارسال کالا به تمامی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. برای رفاه حال مشتریان قیمت ارزانی برای بسته بندی ها در نظر گرفته شده است تا امکان خرید آن برای همه وجود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.