فروش ویژه زغال کبابی فله

آیا می دانستید بسیاری از شرکت ها انواع زغال آجیلی را به عنوان زغال کبابی به صورت فله عرضه می کنند؟ قیمت فروش ارزان یکی از راه ها تشخیص زغال ویژه و مرغوب از نوع بی کیفیت است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید. برای تولید زغال کبابی و سفره خانه ای چوب انواع مرکبات به ویژه مرکبات شمال یکی از بهترین گزینه ها است، علت این امر تراکم بالای چوب درختان مرکبات شمال و سوختن طولانی مدت است که باعث افزایش محبوبیت آنها در بین تولید کنندگان می شود. توجه داشته باشید که در این بین برخی از تولید کنندگان از تخته یا پالت در ترکیب تولیدات خود استفاده می کنند که این امر علاوه بر کاهش قیمت فروش زغال، باعث کاهش کیفیت نیز خواهد شد. بنابراین جهت خرید زغال کبابی به ویژه نوع فله همیشه به قیمت و عدم بکار بردن چوب های مرغوب نیز توجه کنید و همیشه به دنبال قیمت ارزان نباشید.

یکی از راه های خرید زغال مرغوب، خرید از برند ها ی معروف و محبوب است. تیم بریشان با فروش ویژه زغال کبابی بار دیگر علت محبوبیت و معروفیت خود را به همگان ثابت خواهد کرد. 

فروش ویژه زغال کبابی فله

مطالب اختصاصی در مورد زغال کبابی

مطالب اختصاصی در مورد زغال کبابیکربن این ماده حیاتی که آن را با حرف C و عدد اتمی 6 در جدول تناوبی می شناسیم جدای از مصارف خانگی از آن در صنعت دارو سازی و کالا های پزشکی چون خمیر دندان، ماسک صورت تا انواع شمع های بدن می توان بهره برد. 

همانگونه که گفته شد کربن یا اَنگِشت نام دیگری است که به جای زغال در گویش عامیانه از آن استفاده می کنند. 

نکات بسیاری در خرید زغال مرغوب حائز اهمیت است. این که شما زغال شناس خوبی باشید و به زغالی که می خواهید تهیه کنید با جزئیات نگاه بیندازید بسیار مهم است. اما اینجا سوال پیش می آید که با نگاه کردن از کجا کیفیت یک زغال کبابی درجه یک را بفهمیم!؟

از مزایا زغال کبابی خوب و با کیفیت در نگاه اولیه می توان به کاملا سیاه و براق بودن آن پی برد و موقعی که بیشتر و با دقت به آن نگاه‌ کنید ما بین ترک های زغال رگه های قهوه ای نباید داشته باشد. 

در کنار این ها جرقه ای نبودن و ماندگاری خرارت زغال بسیار حائز اهمیت است. در واقع زغال خوب و با کیفیت بدون باد زدن های مداوم حرارت مورد نیازتان را باید داشته باشد، در واقع کبابتان را مغذ پخت خواهد کرد. 

زغال خوب تکه تکه ای نیست یا به عبارتی خرد خرد ندارد، به راحتی شکسته خواهد شد و حین شکستن زغال مرغوب، صدای شکسته شدن آهن می دهد. به علاوه همه ی این ها بو و گازی نداشته و خاکستر زیادی تولید نمی کند. 

شما می توانید انواع زغال کبابی با کیفیت و با قیمت های باور نکردنی را در فروشگاه بریشان با قیمت های باور نکردنی خریداری نمایید. 

همه چیز درباره خط تولید زغال کبابی

در گذشته تولید زغال با مراحل تولید زغال های امروزی بسیار متفاوت و البته ساده تر بود. 

امروزه از دستگاه ها و کوره های زغال پزی و یک سری دستگاهای پیشرفته دیگر استفاده می کنند

در واقع با توجه به نوع زغال، دستگاه تهیه ی زغال نیز متفاوت است. برای تهیه زغال های کبابی، یک نقاله، چوب ها را به داخل کوره های مخصوص انداخته و از طریق یک محفظه ی مخصوص گاز های حاصل از سوختن چوب ها خارج شده و از این گاز ها چیز های متفاوتی همچون الکل چوب، استون و یا خیلی موارد دیگر بهره خواهند برد. 

برای تولید زغال های پرسی که از خاکستر چوب یا خاک اره به علاوه ترکیباتی دیگر تولید می شود لوازم و دستگاه های کاملا متفاوت احتیاز است. 

دستگاه هایی همانند دستگاه میکسر، دستگاه هم زن، خرد کن، دستگاه الک، دستگاه پرس و در نهایت دستگاه انتقال دهنده مورد استفاده قرار می گیرند. 

دستگاه هم زن وظیفه مخلوط کردن مواد را بر عهده دارند. 

دستگاه خرد کن که برای خرد کردن ذرات بزرگ زغال و پودر کردن آن استفاده می کنیم. 

دستگاه الک تکه های ریز و درشت زغال را جدا سازی میکند. 

دستگاه میکسر برای ترکیب مخلوط زغالی استفاده می شود. 

در نهایت هم دستگاه پرس و دستگاه انتقال دهنده هستند که شکل نهایی زغال ها را تشکیل داده به مرحله ی نهایی منتقل خواهند کرد. 

نکته ای کاربردی در مورد استفاده از زغال کبابی

نکته ای کاربردی در مورد استفاده از زغال کبابیزغال های کبابی پرسی به دلیل کیفیت بالای محصول اکثر مواقع عضو زغال های صادراتی هستند. در واقع صادرات زغال سود دهی و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور خواهد بود و طرفداران زیادی دارد. 

ما در تیم فروش زغال بریشان آماده ارائه هر نوع خدمات درباره خرید زغال، چه در جای جای کشور عزیزمان و چه به صورت صادرات این محصول در خدمت شما مشتریان گرامی هستیم. تیم ما با دارا بودن پشتیبانی قوی نهایت سعی مان را خواهیم کرد که به سریع ترین حالت ممکن جواب گوی درخواست های شما مشتریان گرامی باشیم. 

چند نکته راهنمای خرید زغال که بسیار مهم و کاربردی است. 

یک زغال مرغوب کبابی که از آن در محیط های بسته و سفره خانه ها، رستوران ها، هتل ها و کبابی ها بتوان استفاده کرد، لازم است بدون باد زدن های مداوم حرارت کافی به کباب هایتان را داده و البته زغال شعله ای نباشد. 

زغالی که شعله ای و جرقه ای باشد کیفیت لازم برای کبابتان را ندارد. و البته زغالی که خاکستر زیادی تولید کند و بو و گاز داشته باشد  قطعا متناسب محیط های بسته نیست. 

ما با زغال هایی که بهترین کیفیت در سطح جهانی را دارند این اطمینان را به شما خواهیم داد که با یک بار خرید مشتری دائمی محصولات ما خواهید شد. 

زغال های پرسی از مرغوبیت ویژه ای برخوردار است و اکثرا از آن برای صادرات استفاده می شود. زیرا از نظر شکل، ظاهر و مشخصات یک زغال با کیفیت، همه آنها را دارا می باشد. 

با این وجود زغال لیمو جهرم یکی از رقیب های سر سخت زغال پرسی بوده و تقریبا هم سطح با زغال پرسی می باشد. 

بسیاری از شرکت ها برای فروش بهتر محصولاتشان از اسم زغال لیمو جهرم استفاده می کنند که کیفیت های بسیار پایینی داشته و در موقع استفاده بسیار ضعیف هستند. 

زغال های ما در شهرستان جهرم تهیه، تولید و بسته بندی می شوند. ما این امکان را در اختیار داریم تا این محصول با کیفیت را به سراسر ایران منتقل کنیم. از همین محصول برای صادرات نیز استفاده میگردد. 

قطعا با یک بار خرید از فروشگاه بریشان مشتری دائمی ما خواهید شد. 

مراحل تولید و ساخت زغال کبابی

در زمان های قدیم زغال ها به روش سنتی تهیه می شدند. امروزه هم در بسیاری موارد کاربرد دارد. 

در واقع افرادی که مصرف زیاد زغال منجمله برای شومینه را دارند، یا که در خانه های ویلایی زندگی می کنند و از بخاری هایی استفاده می کنند که با چوب و یا زغال محیط را گرم نگه می دارد، خود اقدام به تولید زغال می کنند نیز از این روش بهره می برند. 

این روش به این شکل بوده که زغال ها را روی هم گذاشته آتش می زنند و روی آن را با خاک می پوشانند. 

این روش امروزه کاربرد زیادی نداشته و به عنوان روش سنتی از آن یاد می شود. 

دستگاه ها و تجهیزات امروزی که از آن برای تهیه ی زغال استفاده می کنیم باعث تولید زغال های بهتر و کاربردی تر می شوند. 

ما از همین دستگاه ها که در بالا زکر کردیم برای تهیه زغال های کبابی و زغال های پرسی و انواع دیگر زغال های جنگلی و غیره استفاده می کنیم. 

یکی از دلایلی که باعث می شود زغال با کیفیتی تولید نشود کیفیت محصول اولیه نامرغوب، میزان حرارت کم و روش تولید اولیه است. 

زغال هایی که در روند تبدیل شدنشان به زغال از حرارت کم و یا نا کافی برخوردار هستند در شکل ظاهری آنها رگه های قهوه ای دیده می شود، زغال آنها جرقه ای بوده و اکثرا بو و گاز هایی هنگام سوختن تولید می کنند. 

این زغال ها به دلیل تبخیر نشدن کامل آب درون بافتی شان این مشکل ها برایشان پیش می آید و در صورت باد نزدن های مداوم بسیار سریع خاموش می شوند. 

فرصت سرمایه گذاری در تولید زغال کبابی

فرصت سرمایه گذاری در تولید زغال کبابی ما با ارائه انواع تجهیزات و فناوری های روز دنیا در تولید زغال و ارائه انواع تجهیزات و امکانات در اختیار سرمایه گذاران این امکان را به شما خواهیم داد تا با سرمایه گذاری در این عرصه و تولید زغال های خوب و با کیفیت و صادرات آن ها، بار دیگر اسم کشور عزیزمان در عرضه محصولات با کیفیت بدرخشد. 

صادرات کالای ایرانی سهم مهمی از ارز آوری برای کشورمان را دارا می باشد و جدای از این ها سهم مهمی در بهبود کیفیت زندگی و سطح زندگی خانواده های ایرانی را دارد. 

ما با تولید محصولات با کیفیت و صادرات آن می توانیم شرایط اقتصادی بسیار بهتری برای خود و جامعه کارگری سطح کشور فرآهم آوریم. 

همانگونه که میدانید مدت زمانی است که زغال روی بورس آمده و از این طریق نیز ارز آوری خوبی برای کشورمان بوده است. 

مبحث بورس بسیار جای گفتگو دارد. همان گونه که می دانید، بورس برای تازه کار ها ریسکی بزرگ و برای کار بلد ها یک بازی شیرین پول و درآمد است. جدیدا کالا های جدیدی همانند زغال و یا مایع ظرفشویی و… از کالا های ایرانی وارد بورس شده که مزایای زیادی هم برای کشور و تدلید کنندگان و هم برای طرفداران بورس دارد. 

شما می توانید خیلی راحت با شرکت در چند جلسه کلاس های آموزش بورس در این کار خبره شده و از این طریق کسب درآمد کنید. همانگونه که می‌دانید مدتی است که بورس طرفداران بیشتری پیدا کرده و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. که بورس زغال لیمو نیز در این بین نقش اساسی ایفا می کند. 

شما با شرکت در بورس زغال لیمو جدای از درآمد زایی برای خود می توانید در روند رشد سعودی کشور در شاخص های بورس تلاش کرده و از این جهت منفعتی برای خودتان هم داشته باشد. 

از طریق بورس و صادرات ما می توانیم ارز آوری بسیار خوب و قابل قبولی برای ایران عزیزمان به ارمغان آوریم. 

در واقع ما وارثان این سرزمین نبوده و آن را از آیندگان امانت گرفته ایم. ما هر چقدر امانت داران بهتری باشیم فرزندانمان در آینده روزگار بهتری خواهند داشت، هر چقدر برای رشد اقتصاد کشور کمک کنیم فرزندانمان زندگی آسوده تری را تجربه خواهند کرد. 

با رونق بخشیدن اقتصاد کشور، در واقع سفره های خودمان رونق خواهند گرفت. از هر جهت بخواهیم بررسی کنیم برد، برد پیروز میدان خواهیم شد. 

قیمت مصوب زغال کبابی در تهران

قیمت مصوب زغال کبابی در تهرانبیشتر زغال های مرغوب داخل بازار از زغال لیمو جهرم تهیه می گردد. 

لازم است تا اینجا این نکته را زکر کنیم که زغال لیمو برگرفته از چوب درختان: لیمو، پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و سایر درخت مرکبات بوده و از آن با اسم زغال لیمو یاد می کنیم. 

درختانی که از سن بهره دهی آنها مدتی گذشته باشد و جواب گویی سابق را نداشته باشند را از ریشه کنده و از آن در تولید زغال استفاده می‌کنند. در کنار درخت مرکبات درختان جنگلی، درخت اکالیپتوس و سایر درختان که از ریشه قطع می شوند را استفاده خواهیم کرد. درختانی که هرس می شوند چه داخل باغ ها و چه در سطح شهر که شهرداری هرس می کند را خریداری کرده و از آنها برای تهیه ی زغال بهره خواهیم برد. 

زغال فقط از چوب تهیه نمی شود. زغال استخوان حیوانان نیز تهیه می گردد. 

از استخوان حیوانات در زغال های مرغوب و با کیفیت استفاده می کنیم. این استخوان ها در حرارت 400 الی 500 درجه سانتی گراد قرار خواهند گرفت و با از دست دادن آب میان بافتی و گاز های موجود در آنها، به زغال تبدیل می شود. 

در مورد زغال استخوان باید زکر گردد که به منظور جلوگیری از انتقال بیماری ها به هیچ وجه از جمجمه و ستون فقرات حیوان در زغال استفاده نمی شود. 

حدود 85% تا 98% از اجزای یک زغال مرغوب را کربن خالص تشکیل می دهد. 

ما تفاوتی بین زغال هایی که در داخل کشور پخش می شود و زغال های صادراتی هیچ گونه تفاوتی نمی گذاریم. کلیه ی زغال های تولیدی ما کیفیت جهانی دارند. 

تقریبا اکثریت زغال های حوضه خلیج فارس را کشور ما تهیه می نماید. از این رو زغال ایران در بازار جهانی و در بورس بسیار پر طرفدار می باشد. 

با توجه به تفاوت کیفیتی در محصولات سطح کشور و با توجه به نوسانات داخل کشور، گاها قیمت زغال روزانه بالا و پایین می شود و به همین جهت برای اطلاع از قیمت دقیق لازم است تا با ما در ارتباط باشید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

ما انواع زغال های جنگلی،زغال کبابی، زغال های پرسی و زغال های سکه ای را در بسته بندی های متفاوت خدمتتان ارائه خواهیم داد. 

تیم ما با پشتیبانی 24 ساعته، نهایت تلاششان را خواهند کرد که در کمترین زمان ممکن جوابگوی نیاز های شما باشند. 

برند بریشان با سالها تجربه و کسب محبوبیت های زیادی در دل مشتریان این افتخار را دارد که یکی از بهترین فروشگاهذهای آنلاین فروش و صادر کننده زغال در ایران باشد. 

بیشتر زغال های تولیدی ما از شهر منبع زغال یعنی جهرم بوده و به همین جهت در استان فارس و به طبع شهر های اطراف شهرستان جهرم و شهر شیراز زغال ها نصبتا ترزان تر باشند. 

اما ما با تفاوت قیمتی ناچیز این محصول را در هر جای ایران که باشید در دسترستان قرار خواهیم داد. 

شما می توانید هر میزان از زغال که احتیاج دارید را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.