زعفران سحرخیز کاشمر را در تخفیف 70 درصدی بخرید

زعفران ممکن است اشتها را کاهش دهد و به کاهش وزن کمک کند. خوردن میان وعده یک عادت رایج است که ممکن است باعث افزایش وزن شما شود. بر اساس تحقیقات، زعفران ممکن است با کاهش اشتها به جلوگیری از تنقلات کمک کند.

در یک مطالعه 8 هفته‌ای، افرادی که زعفران سحرخیز کاشمر مصرف می‌کردند، به طور قابل‌توجهی احساس سیری بیشتری می‌کردند، کمتر میان وعده‌ها می‌خوردند و به طور قابل‌توجهی وزن خود را کاهش می‌دادند.

در یک مطالعه 8 هفته ای دیگر، مصرف مکمل عصاره زعفران به طور قابل توجهی به کاهش اشتها، شاخص توده بدنی، دور کمر و توده چربی کل کمک کرد.

با این حال، دانشمندان مطمئن نیستند که زعفران چگونه اشتها را کاهش می دهد و به کاهش وزن کمک می کند. یک نظریه این است که زعفران خلق و خوی شما را بالا می برد که به نوبه خود میل شما به میان وعده را کاهش می دهد.

نشان داده شده است که زعفران مصرف میان وعده ها را کاهش داده و اشتهای شما را کاهش می دهد. به نوبه خود، این رفتارها ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند.

زعفران سحرخیز کاشمر
زعفران ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. مطالعات حیوانی و لوله آزمایش نشان می دهد که خواص آنتی اکسیدانی زعفران ممکن است کلسترول خون را کاهش داده و از انسداد عروق خونی و شریان ها جلوگیری کند.

ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد. زعفران ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد و حساسیت به انسولین را افزایش دهد، همانطور که در مطالعات لوله آزمایش و موش‌های مبتلا به دیابت مشاهده شد.

ممکن است بینایی را در بزرگسالان مبتلا به دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) بهبود بخشد. به نظر می رسد زعفران بینایی را در بزرگسالان مبتلا به AMD بهبود می بخشد و از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند، که با AMD مرتبط است.

ممکن است حافظه را در بزرگسالان مبتلا به آلزایمر بهبود بخشد. خواص آنتی اکسیدانی زعفران ممکن است شناخت را در بزرگسالان مبتلا به آلزایمر بهبود بخشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.