خرید عمده انواع زغال مرکبات

زغال مرکبات انواع مختلفی دارد که قیمت خرید و فروش هر کدام با توجه به عوامل روز بازار از سوی تولید کنندگان متفاوت اعلام می شود. آیا از قیمت بهترین نوع این زغال ها اطلاع دارید؟ در شمال و جنوب ایران انواع زغال مرکبات با درجات کیفی مختلف با کوره های سنتی یا صنعتی تولید می شوند اما در این میان زغال لیمو بیشترین میزان تنوع تولید و تقاضا برای خرید را دارد. زغال سکه ای، قلمی، برشی، لول یا ویژه، زغال کنده مرکبات و حتی زغال فشرده یا بریکت مرکبات از جمله نمونه های تولید محسوب می شوند که معمولاً قیمت انواع ارقام تولید شده با چوب مرکبات جنوب به مراتب گران تر است. از سوی دیگر تنوع و حجم تولید زغال در جنوب بیشتر و تقاضا برای خرید و حتی صادرات انواع آن به صورت عمده طی سالهای اخیر افزایش یافته که برای خرید عمده قبل از هر اقدامی استعلام قیمت و تست کیفیت سوختن زغال مرکبات اهمیت ویژه ای دارد.

قیمت خرید ژل آتش زا، هزینه ی بالایی ندارد. انواع زغال از درختهای مرکبات مانند لیمو، نارگیل، پرتقال، و …تولید می شود که در این میان زغال درخت لیمو  که بهتر از زغالهای دیگر می سوزد، بیشترین تقاضا را در بازار مصرف دارد. 

خرید عمده انواع زغال مرکبات

آشنایی با انواع ژل آتش زا

آشنایی با انواع ژل آتش زا

به سرمایه گذاری اندکی نیاز دارد .ژل آتش زن بزرگ

ژل آتش زن بزرگ تکنام  نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس است که برای تولید آتش و گرما و جايگزيني مطمئن و امن به جاي  نفت،الکل و

دیگر مواد آتش زا  مي باشد .

موارد کاربرد این نمونه:

برای ایجاد شعله و نیز طبخ غذا در پیک نیک و سفرها

برای تسریع و تشدید شعله در شومینه، باربیکیو، منقل و زغال و….

جایگزین بسیار مناسب الکل ،گازوییل ،نفت، و….

امروزه استفاده از این محصول برای درست کردن آتش در کشور ایران افزایش یافته است .

آتش یکی از نیازهایی است که در سفر وجود دارد .

آتش کاربردهایی بسیاری از جمله گرم کردن خود ، تهیه برخی غذاها ، خالص نمودن آب آشامیدنی و… دارد .

به همین دلیل یکی از نیازهای مهم در سفر درست کردن آتش هست .

این محصول با استفاده از فرمول های متفاوت به دو صورت جامد و مایع تولید می شود .

با به کار بردن  یک قطعه از این نمونه جامد می توان ۵۰۰ الی ۹۰۰ گرم زغال را آتش بزنید و استفاده داشته باشید.

خوشبختانه ژل آتش زا برای سلامتی انسان و محیط زیست ضرری ندارد

ژل آتش زا قابلیت اشتعال بالایی دارد و کاملا بی بو می باشد .

نگهداری از این محصول آسان و بی خطر است و به دلیل استفاده در باربیکیو ، ایجاد اشتعال سریع بدون ایجاد بو در مکان های مختلف و…

مورد استفاده عموم قرار گرفته است .

دلایل تولید ژل آتش زا جامد از نظر اقتصادی

به سرمایه گذاری اندکی نیاز دارد .

نسبت به مبلغی که سرمایه گذاری نموده اید سودآوری چشمگیری دارد .

در زمان کم تولید می شود .

موارد کاربرد ژل آتش زا

در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکای شمالی ، اتحادیه آمریکا و… کاربرد الکل ، قرص نفتی و سایر محصولات مشابه به دلیل اثرات زیان بار و مسائل بهداشتی منسوخ شده است . به همین دلیل امروزه ژل آتش زا جایگزین این محصولات شده است . مزایای استفاده از ژل آتش زا عبارتند از :

زمان سوخت زیاد

حمل آسان

قدرت سوخت زیاد

فاقد بو و اثرات زیاد بار

بی خطر بودن براي ايجاد شعله و نيز طبخ غذا در پيك نيك و سفرها براي سريع و شديد شدن شعله در شومينه، باربيكيو، منقل و….می شود.

جايگزين بسيار مناسب الكل ،گازوييل ،نفت، و….می باشد.

مهمترین ملاک ها برای تهیه ژل آتش زا چیست؟

مهمترین ملاک ها برای تهیه ژل آتش زا چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی که در هنگام استفاده از این نوع ژل ها را باید رعایت کنید به شما یاداوری کنیم.همانطور که می دانید به کار بردن این محصول یکی از ساده ترین راه هایی است که از این طریق می توانید آتش روشن کنید و کاربردهای متعددی از آن ببرید.

استفاده از این نوع ژل ها برای درست کردن آتش نیازی به نیروی برق و گاز ندارد. معمولا با بکار گیری این نمونه ها، می توان حدود 2 تا 3 ساعت از آتش استفاده کرد.

قیمت ژل آتش زا تقریبا حدود 3 دلار است. برخی از این نوع ژل ها از مواد ارگانیک تهیه می شود. تقریبا تمامی این نوع ژل های آتش زا از ترکیب الکل ایزوپروپیل تهیه می شوند.

خرید ژل آتش زا

نکات مهم در استفاده از ژل آتش زا

برای کاربرد از این نوع ژل ها لازم است تا چه نکاتی را رعایت کنید؟ این نوع ژل ها برای روشن کردن آتش در خارج از منزل، بسیار مناسب است اما لازم است تا حتما نکات مهمی را در استفاده از این نوع ژل ها رعایت کنید.

هیچ گاه بدون مراقبت های مخصوص از این نوع ژل ها استفاده نکنید.

حتما قبل از روشن کردن آتش از جای چوب و مواد آتش زا اطمینان پیدا کنید و مطمئن باشید که روی جای ایمن و صاف و محکمی آتش روشن می کنید. مراقب باشید هنگام آتش مواد آتش زا مانند چوب و … برنگردد.

بهتر است در هنگام بارندگی و یا وزش باد های شدید از روشن کردن آتش در بیرون جلوگیری کنید.

حتما از این نوع ژل ها در محفظه مخصوص خودش استفاده کنید و ژل های مختلف را با هم ترکیب نکنید و یا داخل ظرف و بطری دیگری نریزید.

بطری ژل را در یک جای امن بگذارید.

 به کار گرفتن این محصول، یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانید آتش روشن کنید و استفاده های متعددی از آن داشته باشید.

با وجود ژل، برای درست کردن آتش نیازی به نیروی برق و گاز ندارد. معمولا با استفاده از آن می توان حدود 2 تا 3 ساعت آتش را نگه داشت. 

نکات مهم در استفاده از ژل آتش زا

برای استفاده از این نوع ژل ها لازم است تا چه نکاتی را رعایت کنید؟ این نوع محصول، برای ایجاد آتش زیاد، مناسب است اما لازم است تا حتما نکات مهمی را در کاربرد  این نوع ژل ها رعایت کنید.

هیچ گاه بدون مراقبت های مخصوص از این نوع محصول استفاده نکنید.

حتما قبل از روشن کردن آتش از جای چوب و مواد آتش زا اطمینان پیدا کنید و مطمئن باشید که روی جای ایمن و صاف و محکمی آتش روشن می کنید. مراقب باشید هنگام آتش مواد آتش زا مانند چوب و … برنگردد.

بهتر است در هنگام بارندگی و یا وزش باد های شدید از روشن کردن آتش در بیرون جلوگیری کنید.

حتما از این نوع ژل ها در محفظه مخصوص خودش استفاده کنید و ژل های مختلف را با هم ترکیب نکنید و یا داخل ظرف و بطری دیگری نریزید.

بطری آنرا را در یک جای امن قراردهید.

چگونه می توان ژل آتش زا درجه یک را تهیه نمود؟

1-حل نمودن مقداری کربومر در حداقل آب و سپس تنظیم pH  با استفاده از چند قطره دی یا تری اتانول آمین و تشکیل ژل و افزودن الکل به آن تا یک محلول کامل و پایدار آماده شود.

2-کلسیم کربنات را با استیک اسید واکنش می دهیم و آب آن را خارج می کنیم . به رسوب کلسیم استات حاصل الکل می افزاییم تا ژل آماده شود.

3-آب 70%  کارباپرول 5%  تری اتانول امین 5%  اتانول یا همان الکل 15%  ابتدا کارباپرول را به طور کامل در آب حل کرده، بعد تری اتانول را قطره قطره به آن اضافه کرده، و هم بزنید تا محلول به حالت ژل درآید، در آخر الکل اتانول را به آرامی به مخلوط اضافه کنید. 

4-با استفاده از استیک اسید، کلسیم کربنات را واکنش داده و آب را از آن خارج کنید، پس از آن به محلول به دست آمده که به آن کلسیم استات گفته می شود، الکل اضافه نموده تا ژل مورد نیاز شما تشکیل شده و بتوانید از آن استفاده کنید. خرید کارباپول و استیک اسید از طریق مراکز معتبر و تلفنی امکان پذیر می باشد.  

مراحل تولید ژل آتش زا

مراحل تولید ژل آتش زا

کلسیم کربنات به اضافه اسید سرکه باهم ترکیب می شوند وبه استات کلسیم تبدیل می گردند.اتم های باقی مانده بین آب و دی اکسید کربن تقسیم می شوند.بااضافه کردن الکل باعث روشنایی می شود.این یک روش ماندگاربرای روشن کردن آتش است. ژل آتش زا، ماده سوختنی ساده و در دسترس همگان است، که برای ایجاد آتش، و جایگزینی عالی و بسیار راحت به جای الکل و نفت است. قابلیت اشتعال بالایی داشته و بو ندارد. به دلیل نگهداری راحت آن و کاربرد آن برای ایجاد آتش در باربیکیو، مراکز تفریحی و حتی حیاط خانه ها، قابل استفاده می باشد. تهیه ی این محصول اصلا کار سختی نیست، و می توان آن را از سوپر مارکتها، و ذغال فروشی ها تهیه کرد. مزایای تولید این محصول عبارتند از 1-گستردگی خریداران آن(در بیشتر فروشگاههای خرده فروش کشور موجود است) 2-سرمایه گذاری اندک جهت تولید آن 3-قیمت تمام شده مناسب محصول، و سود دهی بالای آن 4-قابلیت صادرات به کلیه ی کشورهای همسایه به خصوص عراق و افغانستان 5-بدون بو و اثرات زیان بار و مضر حاصل از سوختن دیگر سوختها، و بدون دود 6-حمل و نقل آسان آن. طی سالها کسب تجربه و همکاری کردن با کارآفرینان نمونه در این صنعت، این نتیجه حاصل شده است که، اگر بخواهید وارد امر تولید شوید، در ابتدای کار بهتر است با سرمایه کم و به صورت نیمه صنعتی، و با دستگاه های کوچک تولید خود را شروع کنید، تا به مرور زمان و با افزایش مشتریان ، این حرفه و صنعت را گسترش دهید. دستگاههای مورد نیاز در کارخانه ی تولید ژل آتش زا عبارتند از مخزن ذخیره متانول، همزن، میکسر، پرکن اتومات الکل، پرکن ژل با نازل، و پرکن اتومات ژل. این محصول بسیار پر مصرف بوده و تولید بسیار ساده ای دارد. به ازای هر ۴۰۰ کیلو ژل ۳۵۰ کیلو آن آب است، در بازه زمانی کم سود بسیار زیادی برای تولید کننده دارد. پر مصرف بوده و تولید کنندگان کمی در این حرفه فعالیت دارند. 

قیمت خرید ژل آتش زا در تهران

قیمت خرید این محصول چه در تهران یا شهرستان گران نیست، و به دلیل ارزان بودنش مورد استقبال همگان قرار گرفته است. برخی از کارخانجات تولید این ژل در حدود ۹۰% ژل مورد نیاز کشور را تامین کرده، و حتی به خارج از کشور نیز صادرات داشته و از این حیث، ارزآودی مناسبی عاید کشورمان می کنند. بهترین برند ژل، فراوان است و ما نمی توانیم مورد به خصوصی را ذکر کنیم. این ژل ها حتی روی یخ، برف و آب نیز قابل اشتعال بوده و، تا موقعی که اکسیژن مورد نیازش تامین باشد روشن می ماندو حرارت بسیار بالایی دارد. انواع ژل آتش زا فراوان است. این محصول به صورت جامد نیز موجود است، و یک تکه از آن قابلیت اشتعال ۸۰۰ گرم ذغال کبابی را داشته، و به هیچ وجه برای انسان و محیط زیست مضر نمی شود. در بیشتر کشورهای پیشرفته ی دنیا، استفاده از الکل و قرص نفتی، به دلیل ایجاد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و، آسیب زدن به محیط زیستشان کاملا حذف گردیده و، در کشور عزیزمان ایران، استفاده از این ژل به علت دارا بودن این مزایا رو به افزایش است، که این ویژگی ها عبارتند از به صرفه بودن، زمان سوخت زیاد، بی خطر بودن، بی بو بودن، قدرت سوخت زیاد و حرارت بسیار بالای آن نسبت به الکل، نفت و …

باید بدانید که امروزه، استفاده از این نمونه، برای درست کردن آتش به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این ماده یک ابزار ضروری برای مسافرت به شمار می رود، زیرا یکی از مواردی که در هنگام سفر ضروری می باشد، درست کردن آتش است. همان گونه که می دانید، درست کردن آتش به روش سنتی تا حدودی دشوار است و به انرژی نسبتا زیادی نیاز دارد. برخی از افراد نمی توانند به روش سنتی شعله ایجاد کنند که در این موارد، استفاده از ژل آتش زا به تسهیل این امر کمک شایانی می کند. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد در هنگام سفر به زغال و چوب دسترسی ندارند، و بنابراین، می توانند ژل آتش زا را به راحتی حمل نمایند. یکی از مزایای ویژه این ژل ها، سایز کوچک آن ها می باشد که به آسانی قابل حمل می باشند.

استفاده از نفت و سایر سوخت های مشابه، می تواند منجر به آلودگی محیط زیست شود و ممکن است در طعم نهایی غذای پخته شده تاثیر منفی داشته باشد. ژل های آتش زا هیچ گونه ضرری برای محیط زیست نداشته و آثار منفی بر روی غذا به جا نمی گذارند. این محصول بسیار به صرفه بوده و حتی مقدار کمی از آن برای روشن کردن آتش کافی می باشد اما درصورت استفاده از موادی مانند چوب و زغال، حجم قابل توجهی از آن ها مورد نیاز است.امروزه استفاده از موادی همچون قرص نفتی و سایر مواد مضری که برای تولید آتش به کار می روند، کاملا منسوخ شده و استفاده از محصولاتی مانند ژل آتش زا رواج پیدا کرده است.

قدرت سوخت این ژل ها برخلاف چوب، بسیار بالا می باشد و استفاده از آن ها موجب تسریع فرآیند پخت غذا خواهد شد. موادی که برای تهیه ژل آتش زا به کار می روند، کاملا بی خطر بوده و نسبت به مواد آتش زای دیگر دارای برتری می باشند. قیمت خرید این محصول در تهران عموما با توجه به ابعاد و حجم محصول تعیین می شود و برای اطلاع از قیمت خرید عمده آن، می توانید با کارشناسان فروش همین شرکت تماس حاصل فرمایید. این شرکت با دارا بودن ابعاد مختلفی از ژل های آتش زا، اقدام به فروش عمده و جزئی محصولات خود با قیمتی باور نکردنی نموده است. درست است که برای راه انداختن خط تولید این محصول، سرمایه ی زیادی نیاز نیست، ولی با این اوصاف بهتر این است حمایتی هر چند کوچک از این صنعت کارآفرین بشود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.