خرید زغال چینی با قیمت ارزان

زغال چینی که نام دیگر آن زغال فشرده شده می باشد سال های سال است که به صورت صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار گرفته و نیاز های گوناگون جامعه را از میان برداشته است. در زمان تهیه بهترین زغال چینی از پوست میوه جاتی همچون گردو بکارگیری می شود تا به کمک مواد مخصوصی که در خود دارد، زغالی ناب، ممتاز و درجه یک به مشتری ارائه شود. زغال نمونه به هیچ وجه دارای بو و گاز نامطلوبی نبوده و از استحکام مناسبی برخوردار است.خرید زغال چینی با قیمت ارزان

زغال چینی چیست؟

زغال چینی چیست؟ زغال چینی در واقع از ترکیبات زغال چوب میباشد که از چند سال اخیر صنعت تولیدی آن به کشور وارد شده و مشتاقان و علاقه مندان بسیاری به خود دیده است.    

هم اکنون جهت تهیه زغال چینی کافی است که با یکی از شماره های درج شده در بالای سایت ارتباط موثر برقرار نموده و پاسخ پرسش های مطرح شده در ذهن خود را از تیم فروش بدست آورید. دوستان بنده در این تیم همگی دارای تجربه بالا در زمینه خرید و فروش زغال چینی و هم چنین تحصیلات آکادمیک می باشند.

زغال چینی که از این مجموعه خریداری می نمایید به سرعت با مواد اشتعال زا واکنش داده و به هیچ وجه دچار خاموشی های موضعی نخواهد شد. درست است که زغال چینی از مواد دور ریختنی و ضایعاتی به وجود می آید اما فوت کوزه گری کار به نحوه تولید آن بر می گردد.

کارخانه های تولیدی زغال چینی به خاطر آلاینده های صنعتی و مواد شیمیایی که تولید می نمایند، همواره در خارج از محیط شهری بنا شده تا مشکلی برای محیط زیست نداشته باشد.

مشتریان این محصول، به قدری بالا می باشد که همیشه باید کامیون های حمل بار و خاور، برای انتقال و جابجایی مناسب مواد آماده حضور داشته باشند. در زمان تولید زغال باید به رطوبت محیط و فصل بهره برداری دقت ویژه ای شود.

زیرا در فصول سرد سال به خاطر بالا بودن رطوبت، دستگاه احتیاج به رطوبت کم تری پیدا می نماید و بالعکس در ماه های گرم چون درصد تبخیر بیشتر از رطوبت بوده بنابراین نیاز به وارد کردن رطوبت بیشتری خواهیم داشت. 

بیشترین دلیل برای ایجاد رگه های شکستگی در زغال، ناصاف بودن بریکت های خروجی و هم چنین نچسبیدن درست و منظم خاک اره ها به یکدیگر را می توان عدم توجه به همین موضوع به ظاهر ساده دانست.

مواد تشکیل دهنده زغال چینی

از جمله مواد زغال چینی می توان به ترکیب فشرده خاک اره خشک و خاک اره مرطوب پوست گردو اشاره نمود. عملکرد مناسب زغال به جنس، اندازه و ترکیب خاک اره برمی گردد. جدا از چوب مورد استفاده، خود خاک اره به دو دسته خاک اره خشک که مربوط به چوب خشک شده و خاک اره مرطوب که مربوط به چوب تازه بریده شده می باشد، تقسیم بندی می شود.

با توجه به دستگاه بکارگیری شده برای آسیاب این ماده باارزش از نظر سایز شامل 5 دسته می باشد؛ شکری، پفکی، درشت، نجاری شده و فلکی. برای تهیه زغال از چوب، از هر درختی نمی توان استفاده کرد و باید نمونه مناسب برای این کار به خوبی شناسایی شود تا بلکه به نتیجه مطلوبی ختم گردد.

چوب های مختلفی برای استفاده به عنوان زغال وجود دارد که از جمله معروف ترین آن ها گردو، صنوبر، راش، چنار و چوب های جنگلی می باشد. در زمان تهیه زغال چینی، نوع مواد بکار رفته و مقدار هر کدام از آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

در زمان تهیه خاک اره برای اینکه از مواد ترکیبی بکارگیری نشود، بهتر است که از نمونه های آسیاب نشده بهره مند شوید تا خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. مقدار پوست گردو استفاده شده در هر واگن می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت زغال داشته باشد. میزان رایج در هر واگن 40 تا 50 کیلوگرم بوده که به همراه 3 گونی خاک اره ترکیب می شود. 

از مزایای بارز استفاده از پوست گردو در زمان تولید این می باشد که زغال را فشرده ساخته، حرارت بیشتری به آن اعمال نموده و از ریزش خاکستر های احتمالی پیگیری به عمل می آورد. در نتیجه هر چه میزان پوست گردو مصرفی بیشتر باشد در نتیجه نتیجه نهایی نیز به طبع بالاتر و درخشان تر خواهد بود.

تقسیم بندی زغال چینی

تقسیم بندی زغال چینی به صورت کلی خاک زغال چینی به دو گروه مویزی یا آسیاب شده و آسیاب نشده تقسیم بندی می شوند. متاسفانه در در سال اخیر به خاطر نوسانات بازار ارز و تحریم های وارده، عده ای افراد سود جو و بی نام و نشان در حرکتی ناجوانمردانه به درون خاک اره آسیاب شده به خاطر بافت ریزی که دارد شن و ماسه اضافه می نمایند.

این موضوع توسط مشتری قابل شناسایی نمی باشد. آن ها زغال را به همان قیمت درجه یک به اقشار مختلف مردم می فروشند. این مسئله می تواند به دلیل وجود ناخالصی به دستگاه در زمان قالب گیری فشار آورده و آسیب های جدی به آن وارد سازد.

انواع مختلف زغال چینی نسبت به زغال های معمولی از مانایی بیشتری برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در منقل و کباب پزی می باشند.

در زمان خرید یک محصول هر چه به طبع اطلاعات شما در مورد آن بیشتر باشد، آگاهی تان نیز در زمان خرید بالاتر رفته و احساس بهتری در زمان تهیه آن بدست می آورید. دیگر از سخنان فریبنده فروشنده گول نخورده و به کمک سلول های خاکستری مغز خود مزایا و معایب زغال چینی مدنظر را شناسایی نموده و از جنبه های مختلف آن را مورد پردازش قرار می دهید.

بریکت زغال چینی چیست؟

همانطوری که باخبر هستید معروف ترین نوع بریکت نوع زغال ها، بریکت زغال چینی می باشد که امروزه سر و صدای زیادی در بازار به خاطر کیفیت ممتاز خود بپا نموده است. این محصولات از فراورده های گرد زغال چوب می باشند.

به جهت تولید هر چه سریع تر و با کیفیت تر زغال خام، به آن گردو اضافه می نمایند تا در زمان جابجایی و انتقال از بافت مستحکم تری برخوردار باشد. بنابراین استفاده از پوست گردو در تامین بریکت مرغوب، نکته بسیار مهمی می باشد.

به همین جهت شما می توانید محصول مورد نظر را در زمانی فراوانی پوست گردو که بهار و تابستان می باشد، خریداری نموده تا از پرداخت هزینه های اضافی در زمستان مصون بمانید.

در زمان تهیه بریکت ها می توان از دو نوع کوره بهره برداری نمود؛ نمونه سنتی در هر واگن تا 550 کیلو قرار می گیرد که در مقایسه با روش صنعتی به 2000 کیلوگرم هم می رسد. هم چنین وقتی که واگن در روش سنتی به کربن تبدیل می شود وزن خود را از دست داده و به 180 کیلو کاهش می یابد. این دسته از کوره ها احتیاجی به مشعل و مواد قابل اشتعال ندارد بلکه خود سوز هستند و نیازی به موادی سوختنی نخواهند داشت.

روش تهیه زغال چینی

روش تهیه زغال چینی به صورت کلی روش تهیه زغال چینی این گونه می باشد که مواد اولیه نظیر خاک زغال به درون میکسر فرستاده شده و مخلوط می شوند. سپس توسط دستگاه اکسترودر به حالت خمیری در آمده و قالب بندی می شوند. در نهایت به کمک خشک کن شکل نهایی خود را پیدا می نمایند.

جهت دست یابی به زغال چینی درجه یک از مواد مخصوصی بهره برداری می شود. بدین جهت مقدار مشخصی از خاک اره تازه، خشک، به علاوه زغال خشک و پوست گردو را با یکدیگر میکس کرده تا به ترکیب مورد نظر دسترسی داشته باشیم.

در مرحله نخست کلیه مواد به درون کوره هدایت می شوند. پس از طی فعالیت مشخص مواد ذکر شده سرد می شوند. وارد دستگاه اکسترودر شده تا با قالب گیری به شکل مخصوص به خود در بیایند. با حرارت دیدن المنت ها، خاک اره موجود در قالب شکل گرفته و به صورت مکعب مستطیلی در می آید.

این ماده هم چنان خام می باشد و برای کیفیت بالاتر، مجددا به درون کوره هدایت می شوند. در نهایت شمش های بریکت به طول 60 تا 70 سانتی متر مهیا می شوند. وزن این دسته از محصولات به صورت کلی 1500 تا 1600 گرم می باشد که با توجه به درخواست مشتری می تواند در ابعاد و اوزان دلخواه تنظیم گردد.

از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در زمان تولید، لوله سینوسی می باشد. این قطعه عموما دارای طول 18 متری بوده و کارش این می باشد که رطوبت را از خاک اره به صورت کامل گرفته و ناخالصی های عمده موجود در آن را بر طرف نماید.

به خاطر حفظ گرمای داخل این لوله قطور اطراف آن را به کمک پشم شیشه یا پشم سنگ پوشش میدهند تا حرارت مطلوب و ایده آلی ایجاد گردد. درجه حرارت مناسب برای تولید زغال چینی ممتاز در فصول سرد سال 380 درجه سانتی گراد و در ماه های گرم تا 230 درجه می باشد.

گرمای بالاتر می تواند رگه های ایجاد شده را پوشش دهد.در انتخاب سیلندر دستگاه بیشترین دقت را داشته باشید تا از مواد مطلوبی ساخته شده و جوابگوی واگن های پر از زغال باشد.

با مراجعه به وب سایت شرکت و جستجو در خصوص زغال چینی، می توانید به نظرات سایر کاربرانی که هم چون شما محصول متقاضی را خریداری نمودن اند دسترسی داشته باشید. به این ترتیب ویژگی ها و ضعف های زغال را شناسایی نموده و آن را با نمونه های دیگر مقایسه می نمایید.

انواع چسب های مورد استفاده در زغال چینی

چون در تولید زغال چینی از خاک اره ام دی اف بهره برداری می شود به همین خاطر در نمونه های مختلف از چسب زغال چینی برای دست یابی به محصول مورد نظر استفاده به عمل می آید. 

این دسته از زغال ها سازگار با محیط زیست بوده و تمام استاندارد های جهانی در زمان تهیه آن ها لحاظ می شود. یکی از آن ها همین چسب بکارگیری شده می باشد. انواع چسب های مصرفی در  زغال چینی از نوع طبیعی بوده و هیچ ماده شیمیایی در این موضوع دخیل نمی باشد.

به کمک این مواد می توان فشرده سازی حداکثری در زمان تولید زغال انجام داده، وزن آن ها را بیشتر نموده و کیفیت ممتازی به زغال اعطا نمود. انواع گوناگون چسب مورد استفاده را می توان به موارد زیر خلاصه کرد؛ چسب های غیر شیمیایی، چسب مخصوص بریکت، چسب قالب بندی، چسب خاکه زغال و چسب فشرده سازی کربن.

این محصولات هیچ گونه بو، گاز و جرقه ای تولید نمی کنند. چون از مواد شیمیایی تهیه نشده در نتیجه سردرد و حالت نامناسب برای مصرف کننده به وجود نمی آورند.

نحوه خرید زغال چینی

نحوه خرید زغال چینی همانطوری که اطلاع دارید امروزه تکنولوژی ابزار دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت بوده و روزانه پرده از امکانات جدید خود برمی دارد. از پرداخت قبوض خدماتی گرفته تا واریز جریمه های ماشین، از خرید شارژ گوشی موبایل گرفته تا انجام امورات بانکی همه و همه به سادگی و تنها با چند کلیک به انجام می رسد.

در واقع شاید بتوان یکی از دلایل سریع گسترش و توزیع این دسته از خدمات را بالا رفتن سطح اطلاعات مردم دانست. زیرا در زمان های گذشته تنها منبع دریافت اطلاعات، رسانه های جمعی نظیر رادیو، تلویزیون و روزنامه های سراسری بوده اند.

اما امروزه با ورود اینترنت همه چیز دگرگون شده و از راه های سریع تری می توان به جستجو در خصوص موضوع مورد نیاز خود پرداخت. به همین خاطر کمتر کسی را می بینید که برای تهیه محصولات مورد نیاز خود، اقدام به خرید حضوری نماید.

بلکه ترجیح می دهد زمانی که بین کلاس های دانشگاه فرصت استراحت به او دست می دهد، سر کار فرصتی برای صرف ناهار پیدا نموده بوده و یا در منزل و در کنار اعضای خانواده خود به تفریح مشغول است، با خیالی آسوده دیتای تلفن همراه هوشمند خود را روشن کرده و با اتصال به بستر وسیع اینترنت به جستجوی کالای مورد نیاز خود رد فضای مجازی بپردازد.

برای خرید زغال چینی ممتاز، درجه یک و اعلا می توانید به سادگی به وب سایت اینترنتی شرکت مراجعه نمایید. لیست محصولات سفارشی خود را انتخاب نموده و مشخصات آن را به خوبی مطالعه نمایید.

از ویژگی زغال ها این می باشد که در صورت نگهداری طولانی مدت در انبار مشکلی برای آن به وجود نیامده و به هیچ وجه دچار آسیب و نقصان نمی شود. بنابراین با خرید عمده انواع زغال چینی علاوه بر پرداخت هزینه ای کمتر بابت دریافت محصول، در بازه های زمانی طولانی تری می توانید آن ها را به فروش رسانیده و از این طریق به سود شایانی دسترسی داشته باشید.

همکاران بنده در تیم رانندگان حمل و نقل با دریافت لوکیشن ارسالی توسط شما، محصول خریداری شده را ظرف کوتاه ترین مسیر و کم ترین زمان ممکن به صورت سالم،ایمن و رایگان به دستتان رسانیده و درب در منزل خدمتتان تقدیم می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.