خرید زغال درخت بلوط به صورت عمده

زغال درخت بلوط از جمله انواع زغال موجود در بازار است که دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و با حرارت بالا و دوام طولانی می سوزد و برای تهیه کباب و قلیان به فراوانی از این محصول استفاده می شود. این محصول با وجود کیفیت بسیار عالی که دارد قیمت آن در مقایسه با سایر انواع زغال موجود در بازار مناسب تر است و به همین دلیل خریداران عمده بسیاری به دنبال خرید عمده و باکیفیت این محصول می باشند. خرید زغال درخت بلوط به صورت عمده برای تمامی مشتریان عمده این محصول با قیمت ارزان به راحتی امکان پذیر است.

خرید زغال درخت بلوط به صورت عمده

خصوصیات زغال درخت بلوط

خصوصیات زغال درخت بلوطاز جمله خصوصیات زغال درخت بلوط حرارت بالای آن می باشد و همچنین کیفیت عالی این محصول می باشد به صورتی که خوشمزه ترین کباب را با این زغال می توان تهیه نمود زیرا بی بو و بدون دود می باشد و در واقع یک محصول تمیز می باشد.

این نوع زغال یک محصول طبیعی است که از سوزاندن درختان جنگلی بلوط تولید تهیه می شود و توسط مردم این مناطق تهیه می شود.

این محصول به روش های مختلفی تولید می شود که روش تهیه آن تاثیر بسیاری در کیفیت این محصول دارد.

زغال بلوط را با بهترین کیفیت در کوره های تهیه شده در جنگل تولید می کنند که در اندازه های درشت و با کیفیت می باشند و فاقد خاکه زغال می باشند.

اصولاً زغال های بلوط با کیفیت خاکه بسیار کمی دارند و به خصوص اگر تازه باشند فاقد خاکه می باشند اما در اثر حمل و نقل بسیار و یا اینکه محصول سال قبل باشند باعث می شود که خاکه زغال در آنها تشکیل شود. 

این محصول با حرارت یکنواخت و بسیار مناسب می سوزد و برای تهیه قلیان نیز مناسب است و یک محصول طبیعی و سالم می باشد.

کیفیت زغال بلوط در مقایسه با سایر انواع زغال بسیار عالی می باشد و در واقع یک نوع زغال مرغوب و درجه یک می باشد که کارایی فوق العاده دارد.

ضمن اینکه این محصول قیمت مناسبی دارد و خرید این محصول برای هتل ها، رستوران ها و غیره بسیار به صرفه می باشد.

برای تهیه با کیفیت این محصول بهتر است آن را به صورت مستقیم خریداری نمایید تا آن را با کیفیت دسته اول و در نازلترین قیمت خریداری نمایید.

کیفیت زغال درخت بلوط

کیفیت زغال درخت بلوط را مردم شهر های تولید کننده این محصول بسیار خوب می شناسند به طوری که فقط از این محصول استفاده می کنند و آن را با هیچ نوع زغال دیگری جانشین نمی کنند.

زغال بلوط با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان در مناطق بسیاری از کشورمان تولید می شود و این شهر های دارای جنگل های انبوه درخت بلوط هستند.

درخت بلوط عمر ۵۰ ساله دارد و دارای چوبی محکم و بسیار مقاوم می باشد و بر این اسال زغال تولیدی آن با دوام است و در مدت طولانی می سوزد.

این نوع زغال برای تهیه کباب نسبت به دیگر انواع زغال برتری دارد و با کیفیت بهتری می توان با استفاده از این نوع زغال کباب را تهیه کرد.

این محصول دارای برتری های بسیاری نسبت به انواع زغال دیگر است و در مدت طولانی روشن می ماند و در آخر خاکستر کمی از آن باقی می ماند.

ویژگی زغال درخت بلوط عطر و کیفیت عالی آن می باشد که اینکه این محصول سریع روشن می شود تا مدت طولانی روش می ماند.

چوب درخت بلوط یک چوب بسیار محکم می باشد که بسیار فشرده می باشد و بر این اساس تولید زغال از این چوب یک محصول مرغوب را تولید می کند که بسیار تمیز می باشد.

مردم مناطقی که زغال بلوط را تولید می کنند از این محصول بیشتر برای تهیه کباب استفاده می کنند که به دلیل کیفیت بالای این نوع زغال بهترین کباب را می توان با استفاده از این آن تهیه نمود.

زغال بلوط را بهتر است در منقل و در فضای باز روشن کنید و بعد از روش شدن آن را در فضای بسته برای قلیان مورد استفاده قرار دهید زیرا در این صورت جرقه آن گرفته می شود ضمن اینکه این نوع زغال در مرحله اول برای تهیه کباب از هر نوع زغال دیگر کیفیت و کارایی بهتری دارد.

در صورتی که عمل گازگیری زغال به خوبی انجام نگرفته باشد اگر آن را روی گاز و یا وسایل دیگر روشن کنید با ایجاد جرقه تکه های زغال به اطراف پرتاب می شوند.

 

تفاوت زغال درخت بلوط با زغال درخت پسته

تفاوت زغال درخت بلوط با زغال درخت پستهزغال درخت بلوط در مقایسه با زغال پسته کیفیت بهتری دارد و دوام بیشتری دارد و همچنین به دلیل فراوان بودن این محصول در مقایسه با زغال درخت پسته قیمت پایین تری دارد.

در واقع کیفیت زغال بلوط قابل مقایسه با زغال پسته نیست و یک محصول خاص می باشد که ارزش آن را تنها مردم شهر های تولید کننده این محصول می دانند که از گذشته های دور تا کنون از آن استفاده نموده اند.

این محصول هم اکنون نیز بسیار پر طرفدار می باشد و کسانی که از زغال بلوط استفاده کرده اند آن را قابل مقایسه با محصولات دیگر نمی دانند زیرا کیفیت فوق العاده دارد.

زغال بلوط خاکه زغال کمتری ایجاد می کند و در واقع یک محصول تمیز تر با استحکام بالاتر می باشد و در واقع به دلیل کیفیت مناسب این محصول در حمل و نقل به دلیل مقاومتی که دارد در مقایسه با زغال پسته کمتر دچار شکستگی می شود.

وزن زغال بلوط به دلیل اینکه از چوب مرغوب تری تهیه شده است سنگین تر می باشد و در واقع انواع زغال های چوب های مختلف از نظر وزن با هم متفاوت هستند.

چوب های مرغوب تر فشردی و تراکم بالاتری دارند و بر این اساس زغال آنها وزن بالا تری دارد و این جدای از زغال های نیم سوز می باشد که دارای وزن بیشتری نسبت به زغال های دیگر از همان نوع هستند.

چوب درخت بلوط به دلیل استحکام و تراکم بالا به آرامی می سوزد و گرمای زیادی تولید می کند و زغال حاصل از آن نیز استحکام و دوام طولانی دارد.

این نوع زغال در صورت داشتن مرغوبیت بالا کاملاً رنگ آن سیاه می باشد و اندازه آن درشت است و البته تکه های بسیار درشت این محصول معمولاً خام هستند که در این مورد لازم است توجه شود که همه در یک اندازه باشند و وزن سبکی داشته باشند.

مقدار زمان خاکستر شدن زغال درخت بلوط

مقدار زمان خاکستر شدن زغال درخت بلوط طولانی می باشد و این محصول در زمان طولانی همچنان روشن باقی می ماند.

چوب های درخت بلوط از نوع چوب های سخت هستند که زغال های با دوامی را تولید می کنند و این زغال ها به آرامی و با حرارت لازم می سوزند.

عموما درختان پهن برگ مانند بلوط زغال مرغوبی از آنها تهیه می شود زیرا چوب های آنها متراکم و سخت هستند اما چوب های درختانی که دارای برگ سوزنی شکل هستند تراکم لازم را ندارند و زغال آنها نامرغوب و بی کیفیت است.

زغال های مرغوب بلوط در هنگام سوختن دود ایجاد نمی کنند و به صورت یکنواخت و تا آخر می سوزند و مدت زیادی روشن هستند.

این محصول به صورت یک دست و براق می باشد و با توجه وزن چوب آنها که نسبتا سنگین است دارای وزن سبک می باشند.

منظور از وزن سبک زغال این نیست که از بین انواع زغال موجود در بازار زغال های با کیفیت تر سبک تر هستند و این کاملاً بر عکس است.

اما برای خرید یک نوع خاص زغال مانند زغال بلوط برای انتخاب بین دو بسته از این محصول در یک حجم هم اندازه بسته سبک تر کیفیت بالاتری دارد زیرا زغال های نیم سوخته وزن بالاتری دازند.

چگونه زغال درخت بلوط مرغوب را تشخیص دهیم

چگونه زغال درخت بلوط مرغوب را تشخیص دهیمزغال بلوط مرغوب به صورت درشت و بدون خاکه می باشند و زغال های ریز مرغوبیت لازم را ندارند و زود تر می سوزند و به خاکستر تبدیل می شوند.

زغال بلوط را برای استفاده قلیان بهتر است ابتدا آنها را روش کنید و اجازه دهید تا به طور کامل روشن شود و اندازه های درشت آن را ریز تر کنید زیرا اندازه های درشت ممکن است جرقه ایجاد کنند اما وقتی ریزتر می شوند جرقه آنها گرفته می شود.

این محصول در اندازه ها و با کیفیت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد که خریداران عمده می توانند با مشاهده محصول به راحتی به کیفیت مناسب آن پی ببرند.

محصولات با کیفیت تر محصولات تمیز تر یک دست در اندازه های درشت و متوسط هستند که فاقد زغال های نیم سوز می باشند.

مرغوب ترین زغال های بلوط مربوط به مناطق جنگلی زاگرس می باشد که دارای جنگل های انبوه درخت بلوط هستند.

این نوع زغال برای مصارف مختلف بهترین کیفیت را دارد و در واقع مرغوبترین نوع زغال می باشد.

زغال های شکسته و ریز به دلیل نداشتن کارایی لازم با کاهش شدید قیمت مواجه هستند و بهتر است از خرید آنها صرف نظر کنید.

زغال هایی که در موقع روشن شدن همراه با دود هستند در واقع خام هستند و کیفیت مطلوبی ندارند و شما می توانید در هنگام خرید خام بودن آن را تشخیص دهید.

زغال های با کیفیت هیچ خاکه ای ندارند و در دمای بالا به مدت طولانی می سوزند و می توان علاوه بر کباب غذاهای دیگری نیز با آنها تهیه نمود و یا چای دم کرد.

شما می توانید در هنگام خرید این محصول با فشار دادن انگشت به کیسه آن نیز از درشت و یا ریز بودن آن پی ببرید.

زغال درخت بلوط در اندازه های گوناگون

زغال درخت بلوط را در اندازه های گوناگون می توانید تهیه کنید که انواع مرغوب این محصول دارای اندازه های درشت و بدون گرد و خاکه می باشند و با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

اندازه زغال درخت بلوط در کیفیت آن تاثیر دارد زیرا زغال های ریز و دارای خاکه مرغوبیت لازم را ندارند و برای مصرف مناسب نیستند.

 باید توجه داشت که زغال ها به صورت نیم سوز نباشند و کاملا به زغال تبدیل شده باشند و زغال های نیم سوز معمولا دارای وزن بالاتری هستند و این به دلیل این است که کاملا به کربن تبدیل نشده اند و در واقع چوب نیم سوز هستند.

برای ایجاد یک حرارت ملایم و یکنواخت توصیه می شود از این نوع زغال استفاده کنید زیرا این محصول برای مدت طولانی می سوزد و در صورت استفاده نکردن از باد بزن حرارت آن هدر نمی رود.

زغال بلوط در مناطقی که این محصول را تولید می کنند بسیار پر طرفدار است و حجم بالای زغال تولید شده بلوط در شهر های این مناطق خریداری می شود و در صورت تولید مازاد به شهر های دیگر نیز عرضه می شود.

راهنمای خرید زغال درخت بلوط

راهنمای خرید زغال درخت بلوطراهنمای خرید زغال درخت بلوط به مشتریان این محصول کمک می کند تا محصولات مرغوب تری را خریداری کنند و بتوانند محصولات با کیفیت را تشخیص دهند.

برای خرید این محصول توجه داشته باشید که محصولاتی را خریداری کنید که دارای سایز بزرگ و فاقد خاکه ریزه باشند.

این محصول دارای رنگ سیاه و تا حدودی براق است و با دست به راحتی شکسته می شود و بر این اساس زغالی که با دست شکسته نمی شود نیم سوز است و موقع روشن شدن دود ایجاد می کند.

زغال بلوط بو ندارد، دود ایجاد نمی کند، سر درد ندارد و با قیمت بسیار مناسب در بازار این محصول قابل خریداری می باشد.

دلیل ارزانی زغال بلوط نسبت به برخی انواع زغال در واقع کیفیت بالای آنها نیست بلکه فراوانی زغال بلوط می باشد که خوشبختانه مناطق بسیار از کشور ما پوشیده از جنگل بلوط است و چوب های خشک این درختان را مردم این مناطق تبدیل به زغال مرغوب و با کیفیت بلوط می کنند.

شما می توانید برای خرید ارزان و با کیفیت این محصول آن را به صورت مستقیم سفارش و خریداری نمایید.

برای خرید عمده و مستقیم این محصول هم اکنون می توانید پس از بازدید از محصولات ارائه شده و استعلام قیمت روز آنها در صورت تمایل آنها را ثبت سفارش نمایید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

شما می توانید برای خرید یک محصول با کیفیت با مدیرت فروش  تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات عرضه شده به دست آورید و همچنین نمونه های بیشتری را از آنها بخواهید.

همچنین خریداران عمده این محصول می توانند  پس از سفارش محصول برای اطلاع از از چگونگی ارسال و زمان تحویل آن از طریق تماس با مدیران فروش اطلاعات لازم را به دست آورند.

مزیت این نوع زغال نسبت به انواع دیگر محصولات کیفیت بسیار عالی آن می باشد و در عین حال این محصول قیمت ارزانی دارد و در اینجا ارزانی این محصول در واقع به دلیل تولید بیشتر آن نسبت به سایر انواع زغال می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.