حوله ورساچه در اثر جذب مقدار اندکی رطوبت از خود گرما تولید می کند

هنگام خرید حوله مهم است که از انتخاب حوله به تنهایی خودداری کنید. در اینجا نکاتی برای یافتن حوله‌های باکیفیت و دانستن اینکه چگونه GSM یک حوله می‌تواند نقشی حیاتی در فرآیند انتخاب داشته باشد، آورده شده است.

حوله ورساچه معمولاً سخت کوش ترین اعضای هتل یا خانواده شما هستند. حوله ها علاوه بر اینکه ما را خشک و تمیز نگه می دارند، به ظاهر و احساس حمام می افزایند.

حتی می توان انتظار داشت که زمین های گل آلود را پاک کند یا حیوان خانگی شما را بعد از شست و شوی هفتگی خشک کند. هنگام خرید حوله مهم است که از انتخاب حوله به تنهایی خودداری کنید

در اینجا نکاتی برای یافتن حوله‌های باکیفیت و دانستن اینکه چگونه GSM یک حوله می‌تواند نقشی حیاتی در فرآیند انتخاب داشته باشد، آورده شده است.

هنگام خرید در خیابان، مهم است که حوله را از روی نرمی آن در فروشگاه قضاوت نکنید. اکثر تولیدکنندگان به حوله ها نرم کننده اضافه می کنند تا زیبا و نرم به نظر برسند. با این حال، پس از چند بار شستشو، این حوله ها ممکن است شروع به زبری و زبری کنند.

حوله ورساچه

برای اطمینان از اینکه حوله دنج و مجلل است، برچسب مراقبت را بررسی کنید و مطمئن شوید که حوله 100٪ پنبه است. الیاف پنبه به طور طبیعی آب را جذب می کنند و می توانند تقریباً 25 برابر وزن خود را در مایع نگه دارند.

برای راحتی بیشتر، پنبه 100% شانه شده، مانند مدیسون، تضمین می کند که نخ های کوتاه تر برداشته شده اند، حوله را محکم نگه می دارد و از پر شدن آن جلوگیری می کند.

با این حال، بیشتر حوله ها از پنبه ساخته می شوند، اما ظاهر و ظاهر حوله ها تا حد زیادی به نوع پنبه استفاده شده بستگی دارد. حوله های طراحی شده و قیمت گذاری شده برای استفاده روزمره معمولاً از پنبه استاندارد ساخته می شوند.

در حالی که حوله های پنبه ای مصری گران تر دارای نخ های طولانی تری هستند که به هر حوله اجازه می دهد حلقه های جذب رطوبت بیشتری در هر اینچ داشته باشد. تعداد و طول حلقه ها نیز عامل مهمی در انتخاب حوله مناسب است.

هرچه حلقه‌ها متراکم‌تر باشند، حوله جذب‌تر می‌شود، بنابراین دوخت را برای حلقه‌های ضخیم و محکم بررسی کنید. اگر با این حال می توانید پایه حوله را ببینید، پس این نشان دهنده حوله بی کیفیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.