تابلو رزین طلایی که توسط مادربزرگ 83 ساله کرمانی کشیده می شود

اگر می خواهید یک لایه ضخیم از رزین روی یک تابلو رزین طلایی داشته باشید، یک مانع (سد) در اطراف لبه ها با ماسک یا نوار نقاش ایجاد کنید. نوار را در اطراف کل پروژه فشار دهید. نوار باید حداقل نیم اینچ به بالا بچسبد.

نکته حرفه ای: وقتی لبه های خود را می چسبانید یا چسب می زنید، بهتر است برای کمترین دردسر، نوار را در علامت ۲۴ ساعته بردارید. قبل از اینکه رزین خود را مخلوط کنید، تعیین کنید که برای پوشش کل نقاشی خود به چه مقدار نیاز دارید.

مقدار مساوی رزین و هاردنر را در دو فنجان جداگانه اندازه کنید. سپس آن فنجان ها را در یک فنجان سوم بریزید تا مخلوط شوند. مخلوط را از بالای فنجان اندازه گیری نریزید، زیرا می تواند منجر به تشکیل حباب های میکروبی شود.

رزین و هاردنر را کاملاً با هم مخلوط کنید و در حین هم زدن هر دو طرف و ته آن را بخراشید. به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که در رزین رگه ای وجود نداشته باشد، مخلوط کنید.

تابلو رزین طلایی

نکته حرفه ای: از رزین در دمای اتاق یا کمی بالاتر از دمای اتاق برای کاهش حباب استفاده کنید. اگر رزین شما خیلی سرد است، ممکن است قوام آن برای ریختن و پخش شدن خیلی غلیظ باشد. علاوه بر این، به جای شفاف، شیری و ابری به نظر می رسد.

نکته حرفه ای: رزین خود را با یک قاشق یا چاقو پلاستیکی یا یک چوب بستنی هم بزنید. استفاده از چیزهای بازیافتی که می توانید بعد از آن دور بریزید، در زمان تمیز کردنتان صرفه جویی می کند.

رزین را به طور یکنواخت روی سطح بریزید و رزین را با دستان خود (در حالی که دستکش می پوشید)، یک پخش کننده پلاستیکی، یک قلم مو یا چیزی یکبار مصرف مانند چوب بستنی، به هر لبه و گوشه پخش کنید.

حتی اگر رزینی که استفاده می کنید خود تراز شود، بهتر است آن را به صورت دستی پخش کنید. نکته حرفه ای: می توانید از کارت بازی یا کارت ویزیت برای پخش رزین خود استفاده کنید. انعطاف پذیری کارت به شما کمک می کند رزین را به طور یکنواخت پخش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.