تابلو رزین طلایی چند صد میلیونی خانه کاپیتان اسبق تیم ملی دزدیده شد

افزودن رزین اپوکسی به نقاشی یا اثر هنری، رنگ‌ها را افزایش می‌دهد و ظاهری براق و تمیز به قطعه می‌دهد. پوشش شفاف رزین در

تابلو رزین طلایی همچنین محافظت بیشتری در برابر سایش یا خراش ایجاد می کند.

اگرچه نتایج به خودی خود می درخشند، اما این فرآیند نیاز به صبر، آمادگی و مراقبت دارد. در زیر نحوه پوشش دادن یک نقاشی با رزین اپوکسی، شامل مواد مورد نیاز، نکات حرفه ای و اقدامات احتیاطی که باید هنگام کار با رزین انجام دهید را بیان کرده ایم.

قبل از انجام هر کاری، باید فضای کاری خود را آماده کنید. هنگام استفاده از رزین اپوکسی، اطمینان حاصل کنید که فضای کار شما به خوبی تهویه می شود.

همچنین می‌خواهید فضایی را انتخاب کنید که نسبتاً تمیز باشد و گرد و غبار بسیار کمی داشته باشد، زیرا این ذرات می‌توانند در طول فرآیند پخت به رزین شما راه پیدا کنند.

دمای محل کار شما باید ملایم تا گرم باشد. بین 72 درجه فارنهایت تا 78 درجه فارنهایت را هدف بگیرید. برای بهترین نتایج، دما باید نزدیک به 78 درجه فارنهایت باشد. سطوح را پاک کنید و یک پوشش محافظ روی میز یا کف قرار دهید.

تابلو رزین طلایی

اگر روی یک نقاشی یا پروژه بزرگ از رزین استفاده می کنید، ممکن است بخواهید هم میز و هم کف را بپوشانید. یک پارچه قطره ای پلاستیکی یا کیسه زباله بزرگ برای محافظت بهترین عملکرد را دارد زیرا رزین نمی تواند از آن نفوذ کند.

نقاشی یا پروژه شما باید کاملاً متعادل باشد تا رزین به طور یکنواخت پخش شود. اگر قطعه هنری شما تعادل نداشته باشد، کج می شود و رزین شما از لبه نشت می کند.

رزین گران است، بنابراین مراقب باشید که آن را هدر ندهید و در این فرآیند فضای کاری خود را به هم نریزید. با پاک کردن آن با یک پارچه مرطوب با حلال (مانند مالیدن الکل یا استون) مطمئن شوید که هیچ گرد و غبار یا مویی روی سطح نقاشی شما وجود ندارد.

اگر سطحی که رزین را روی آن اعمال می کنید متخلخل یا دارای قابلیت جذب بالایی است، ابتدا باید آن را آب بندی کنید. کاغذ یا مقوا نمونه هایی از موادی هستند که قبل از اعمال رزین باید مهر و موم شوند.

برای مهر و موم کردن سطح، روی یک لایه نازک رزین رنگ کنید و قبل از اینکه به مرحله ریختن و پخش بروید، بگذارید خشک شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.