با کاشت بذر گوجه بریویو تنها در یک سال به کارآفرین میلیاردر تبدیل شوید

به دنبال مقاومت در برابر بیماری باشید. گوجه فرنگی مستعد ابتلا به تعدادی بیماری است که ممکن است در منطقه شما مشکل ساز باشد یا نباشد. برای اطمینان خاطر، بذر گوجه بریویو  را که با مقاومت در برابر ورتیسیلیوم و فوزاریوم است، پرورش دهید.

با وجود اینکه به عنوان “خاک گلدان” شناخته می شود، بهترین محیط برای شروع بذر هیچ خاکی ندارد. از مخلوطی استریل و بدون خاک که برای شروع بذر برچسب گذاری شده است استفاده کنید.

هرگز از خاک باغچه استفاده نکنید، زیرا اغلب زهکشی ضعیفی دارد و ممکن است ارگانیسم های بیماری را در خود جای دهد. شما می‌توانید تقریباً از هر چیزی که خاک را نگه می‌دارد و دارای سوراخ‌های زهکشی باشد، بذرهای خود را شروع کنید.

من از ظروف کوچک ماست و حتی کارتن‌های تخم‌مرغ با سوراخ‌هایی در کف و نعلبکی‌های ضدآب زیر آن استفاده کرده‌ام. با این حال، من استفاده از گلدان های خریداری شده، مانند گلدان های زیست تخریب پذیر و سینی های شروع بذر را راحت تر دیدم.

بذر گوجه بریویو

بذرها در دمای اتاق گرم (70-75 درجه فارنهایت) بهترین جوانه می زنند. شما می توانید با تامین گرمای زیرین با یک تشک حرارتی، جوانه زنی را تسریع کنید. هنگامی که نهال ها رشد کردند و رشد کردند، در دمای اتاق خنک، حدود 65 درجه فارنهایت، بهترین رشد را دارند.

سیستم شروع بذر با چراغ های رشد قابل تنظیم این پایه چراغ Stack-n-Grow دارای لامپ های LED قابل تنظیم برای اطمینان از نهال های قوی و محکم است.

اگرچه می‌توانید گوجه‌فرنگی‌های خود را روی یک طاقچه آفتاب‌گیر شروع کنید، اما با رشد آن‌ها در زیر برخی از انواع نورهای LED، نتایج بهتری خواهید گرفت. نور خورشید در زمستان و اوایل بهار تقریباً به شدت نور خورشید تابستان نیست و ساعات کمتری در روز وجود دارد.

نور ناکافی می تواند منجر به گیاهان ضعیف و دوکی شود. یک باغ سبک با چراغ های قابل تنظیم برای شروع بذر ایده آل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.