با استفاده از گلدان پلاستیکی گلپونه گل های خود را از آب بی نیاز کنید

وظیفه اصلی گلدان پلاستیکی گلپونه گل امروزه پوشش گیاهی فضاهاست. در واقع، این امکان را فراهم می کند که مناطقی را با گیاهانی تزئین کنید که معمولاً نمی توانند از آن بهره مند شوند.

ما قرار نیست به موضوع گسترده مزایای نصب پوشش گیاهی بپردازیم. اما، به طور خلاصه، استحکام زیبایی شناختی گیاهان به مزایای آنها غیر قابل انکار است. این توضیح می دهد که چرا گلدان های گل بسیار مهم می شوند.

بنابراین روی سطوح خالی از خاک می نشینند. مانند کوچه ها، تراس ها یا حتی در مناطق شهری. آنها از گیاهان کوچک یا بزرگ استقبال می کنند تا ساکنان را خوشحال کنند.

البته با برون یابی گلدان های پلاستیکی کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند! بنابراین، عملکرد ساختار بیرونی آن را دنبال می کند. یا ممانعت از دید، زینت بخشیدن به مسیر، برجسته کردن یک منطقه و غیره.

علاوه بر این، می توانید در این گلدان های گل نیز رشد کنید. همه این عناصر در کنار هم نشان می‌دهند که این ابزار در فضای باز چقدر مهم است. در این صورت به راحتی می توان نیاز به انتخاب آن را به خوبی درک کرد.

گلدان پلاستیکی گلپونه

چگونه یک گلدان گل مناسب انتخاب کنیم؟ انتخاب گلدان گل مناسب از چندین معیار عبور می کند. بنابراین شکل، اندازه و جنس آن سه عنصر تعیین کننده هستند.

ابتدا اجازه دهید نگاهی به اشکال مختلف گلدان های گل در دسترس شما بیاندازیم. گلدان های گرد، مستطیلی یا حتی مربعی وجود دارد. شکل گرد همان شکل مورد انتظار است، شکل سنتی گلدان. به طور کلی به شکل مخروطی است، سپس لبه پهن تر از پایین است.

این با مورفولوژی گیاه توضیح داده می شود، ریشه های نازک و بلند هستند. شکل مستطیلی مطابق با گلدان های معروف است. آنها عملکرد خود را دارند و برای قرار دادن چندین گیاه ساخته شده اند.

در مورد اندازه، اگر هر گلدان درب خود را داشته باشد، هر گیاهی گلدان خود را دارد! از اندازه خوب رشد گیاه شما حاصل می شود. قاعده پذیرفته شده عموماً قانون اشخاص ثالث است.

بنابراین، در نظر گرفته می شود که گلدان باید ⅓ اندازه کل گیاه باشد. بنابراین ⅔ خارج از گلدان هستند. بسته به اندازه گیاه شما ارتفاع گلدان خود را خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.