ادوات کشاورزی محمدزاده را در تخفیف آغاز فصل کشت با نصف قیمت بخرید

یک کمباین از نظر اندازه بزرگتر مانند یک برش شانه برای بریدن محصولات بالغ با خرمنکوبی همزمان عمل می کند. کمباین یکی از پیشرفته ترین ماشین آلات است که با صرفه جویی در ساعات طولانی روز در فعالیت های برداشت به کشاورزان کمک می کند.

کمباین یکی از ادوات کشاورزی محمدزاده چند محصول به گونه ای طراحی شده است که برای برداشت محصولات غلات متعدد مانند گندم، ذرت، جو، سورگوم دانه ای، سویا، جو دوسر، آفتابگردان، برنج سازگاری دارد.

یک دروگر مدرن چند محصول برداشت را سریع‌تر می‌کند تا مزارع برای محصول بعدی در حداقل مدت زمان باز باشد و احتمال تولید در این دوره افزایش یابد. روتاتور یا پنجه دوار یک تجهیزات خاکورزی همه کاره است که از یک سری تیغه برای بالا بردن خاک استفاده می کند.

پنجه های دوار در بین کشاورزان بسیار محبوب هستند تا آماده سازی بستر بذر در مزارع را آسان کنند. این تجهیزات عمدتاً برای شکستن خاک در چمن‌زارها، مزارع، باغ‌ها و غیره استفاده می‌شود.

ادوات کشاورزی محمدزاده

استفاده از پنجه‌های دوار به دلیل ساخت ساده و کارایی بالا به عنوان ابزار خاک‌ورزی به طور قابل توجهی در عملیات کشاورزی افزایش یافته است. دیسک هارو یکی از ابزارهای خاکورزی ضروری است که کشاورزان می توانند برای افزایش تولید خود روی آن سرمایه گذاری کنند.

این تجهیزات خاک‌ورزی در فرآیند خاک‌ورزی ثانویه نیز استفاده می‌شود، زیرا به شکستن توده‌های خاک به آسانی، کارآمدتر و سریع‌تر کمک می‌کند تا در هنگام آماده‌سازی بستر نهایی بذر، پوششی غنی به آن بدهد.

همچنین به کشاورزان اجازه می دهد تا علف های هرز اطراف گیاهان را پس از کاشت و رشد محصول کنترل کنند. این ادوات تراکتور خاک را یکنواخت تر، صاف تر و سطح به دست می آورد و آن را قادر می سازد تا محیطی مرطوب برای محصولات کشاورزی ایجاد کند و مصرف کود، بذر، مواد شیمیایی و سوخت را کاهش دهد.

امروزه با استفاده از ماشین آلات کشاورزی مدرن و تکنولوژی فوق الذکر، کشاورزی بیشتر شبیه یک علم است تا هنر. تنها هدف استفاده از فناوری و ماشین آلات در کشاورزی، بهبود بهره وری، بهره وری و پایدارتر کردن کشاورزی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.