آلو بخارا در فسنجان عملکرد مغزی کودکان را افزایش می دهد

“کاروتنوئید” موجود در آلو بخارا پیش ساز ویتامین A است و بدن با تبدیل آن به ویتامین A در مواقع نیاز از آن استفاده می کند. در میان بسیاری از کاروتنوئیدهایی که می توانند در بدن به ویتامین A تبدیل شوند، بتاکاروتن دارای این ویتامین است.

بالاترین نرخ تبدیل ویتامین A محلول در چربی برای بینایی، تولید مثل و سلامت ضروری است برای محافظت از پوست و سیستم ایمنی مهم است.

آلو بخارا یک میوه خوشمزه است که حاوی مقدار زیادی ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان است. بتاکاروتن که رنگ زرد مایل به نارنجی را به زردآلو می دهد، در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و از شب کوری جلوگیری می کند و از سلامت چشم محافظت می کند.

فیبرهای آلو بخارا در فسنجان برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است. همچنین منبع غنی پتاسیم است، بنابراین از سلامت قلب محافظت می کند. به ساخت کلاژن کمک می کند.

از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند و پیری را به تاخیر می اندازد. از آنجایی که زردآلو مغذی و کم کالری است، به کاهش وزن به روشی سالم نیز کمک می کند.

آلو بخارا در فسنجان

آلو بخارا، که می تواند به صورت تازه یا خشک مصرف شود، همچنین سرشار از مواد معدنی بور است که از سلامت استخوان ها حمایت می کند. زردآلوی تازه یا خشک از غذاهای کاملا طبیعی است.

با این حال، مصرف بیش از حد آلو بخارا در فسنجان می تواند باعث اسهال و درد شکم شود. زردآلو به دلیل محتوای بالای پتاسیم، اثر محافظتی قلب دارد. به تنظیم ضربان قلب کمک می کند.

پتاسیم موجود در آن ماهیچه های قلب را تغذیه می کند. فشار خون را متعادل می کند و فشار خون را در سطح نرمال نگه می دارد. مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر برای سلامت استخوان ها مهم هستند.

میوه ای مفید برای سلامت دهان و دندان است. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، از ایجاد مشکلات لثه جلوگیری می کند و به بهبود زخم های داخل دهانی کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.