کشمش پلویی سفید منجر به مسمومیت 100 مهمان یک جشن عروسی در تهران شد

نصف فنجان کشمش پلویی سفید 3.3 گرم فیبر منبع معتبر یا تقریباً 10 تا 24 درصد از نیاز روزانه شما را به شما می دهد که این بسته به سن و جنسیت شما است.

فیبر با نرم شدن و افزایش وزن و اندازه مدفوع به هضم شما کمک می کند. مدفوع حجیم تر راحت تر دفع می شود و می تواند به جلوگیری از یبوست کمک کند.

فیبر همچنین به سیر ماندن شما برای مدت طولانی تری کمک می کند زیرا تخلیه معده شما را کند می کند. اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، خوردن غذاهای فیبردار ممکن است کمک کند.

فیبر همچنین در سطح کلسترول نقش دارد. فیبر رژیمی به کاهش سطح کلسترول “بد” نوع لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) معروف است.

کشمش منبع خوبی از آهن است. نصف فنجان کشمش حاوی 1.3 میلی گرم آهن است. این حدود 7 درصد از مقدار توصیه شده روزانه منبع مورداعتماد برای اکثر زنان بالغ و 16 درصد برای مردان بالغ است.

کشمش پلویی سفید

آهن برای ساخت گلبول های قرمز خون و کمک به حمل اکسیژن به سلول های بدن شما مهم است. برای جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، باید آهن کافی بخورید.

کشمش در هر وعده 1/2 فنجان حدود 45 میلی گرم کلسیم دارد. این به حدود 4 درصد از نیازهای روزانه شما تبدیل می شود. کلسیم برای استخوان ها و دندان های سالم و قوی ضروری است.

اگر شما یک زن یائسه هستید، کشمش یک میان وعده عالی برای شماست، زیرا کلسیم به جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان کمک می کند، اختلالی که با از دست دادن استخوان مشخص می شود و معمولاً با افزایش سن رخ می دهد.

برای اضافه کردن به آن، کشمش حاوی مقدار زیادی عنصر کمیاب بور است. بور با ویتامین D و کلسیم کار می کند تا استخوان ها و مفاصل شما را سالم نگه دارد. همچنین در درمان پوکی استخوان نقش دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.