نوشیدن چای سیاه عطری قبل از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند

مطالعات علمی در سال های اخیر نشان می دهد که چای سیاه از سلامت قلب و عروق محافظت می کند و همچنین خطر سکته و حمله قلبی را کاهش می دهد.

چای سیاه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، خاصیت ضد سرطانی نیز دارد.

پیشنهاد شده است که چای سیاه عطری که از سفت شدن رگ ها نیز جلوگیری می کند ، خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد.

در حالی که چای سیاه حاوی ویتامین های A، D و B12 است، مواد معدنی مانند استخوان های سالم: با مصرف منظم فیتوکمیکال های موجود در چای سیاه، از استخوان های قوی حمایت می کند، به تراکم استخوان کمک می کند و خطر پوکی استخوان و آرتریت را کاهش می دهد.

خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد: مطالعات انجام شده بر روی افراد مسن ساکن در منطقه مدیترانه نیز بر این امکان متمرکز شده است که با مصرف منظم 1-2 فنجان چای سیاه می توان بروز دیابت نوع 2 را تا 70 درصد کاهش داد.

سلامت دهان و دندان: مطالعات نشان می دهد که چای سیاه تشکیل پلاک را کاهش می دهد و رشد باکتری هایی که باعث پوسیدگی می شوند را محدود می کند.

پلی فنول های موجود در چای سیاه از تشکیل پلاک های دندانی توسط باکتری ها در حفره دهان و توسعه آنزیم هایی که باعث ایجاد طعم چسبناک می شوند، جلوگیری می کند.

چای

کنترل وزن را فراهم می کند: در حالی که چربی اطراف شکم را کاهش می دهد، از چربی سوزی و کاهش وزن پشتیبانی می کند.

آنتی اکسیدان ها: چای سیاه، سرشار از پلی فنول، با جلوگیری از آسیب DNA مرتبط است.

برای آسیب DNA ناشی از تنباکو و سایر مواد سمی، چای سیاه باید در رژیم غذایی که به ویژه توسط میوه ها و سبزیجات حمایت می شود، جایگاهی داشته باشد.

افزایش ظرفیت دریافت آنتی اکسیدان با نوشیدن چای با شفاف و لیموترش آسان تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.