مرکز خرید زغال صادراتی در ایران

ماده ای به رنگ سیاه که زود میشکند و سبک و پر از کاربرد، که زغال نام دارد. زغال را می توان به اشکال مختلف مانند قرص، مایع، پودر و… به دست آورد.

زغال در زندگی روزمره ما خیلی کاربرد دارد ولی شاید آن چنان به چشم نمی آید . این ماده از سوختن یا نیم سوختن ترکیباتی از قبیل چوب و برخی اندام های گیاهان و استخوان های  جانوران به دست می آید.

علت سوزاندن این اجسام و به دست آورد زغال برای جدا کردن گاز از این اجسام است تا فقط جسم جامدی باقی بماند.  امروزه زغال کاربرد های فراوانی دارد و حتی به کشور های دیگر زغال صادراتی ارسال می شود. 

مرکز خرید زغال صادراتی در ایران

آشنایی با زغال مرغوب

آشنایی با زغال مرغوب  همان طور که گفتیم زغال در زندگی امروزه بسیار پر کاربرد است به طور مثال برای پخت و پز، مصارف دارویی، کارهای هنری و… استفاده می شود، پس باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشیم.

زغال هم مانند بقیه موارد دارای جنس با کیفیت و نامرغوب است و باید در انتخاب کیفیت زغال صادراتی بعضی موارد را رعایت کنیم.

یکی از مواردی که امتیاز یک زغال خوب محسوب می شود سیاه بودن و براق بودن آن است هم چنین یک زغال خوب باید بدون شکاف باشد و وقتی می شکند صدای فلزی از خود تولید کند. از دیگر ویژگی های زغال که باید به آن اشاره کرد: 

  • دوام طولانی در روشن ماندن را داشته باشد.
  • دود و جرقه زیادی نکند.
  • خاکستر فراوان تولید نکند.
  • حرارت مناسب و کافی را داشته باشد. 

انواع زغال موجود در بازار

انواع زغال موجود در بازارانواع و اقسام زغال در بازار امروزه وجود دارد که می توانیم آن هارا خریداری کنیم و یرای مصارف های مختلف استفاده کنیم. در ادامه اشاره خواهیم کرد به انواع زغال ها و کاریرد هر یک از آن ها و در نهایت می توانیم در خرید زغال صادراتی بهترین انتخاب را داشته باشیم.

  • زغال لیمو : این نوع زغال به نسبت بقیه زغال ها از دوام بیشتری برخوردار است و مدت بیشتری روشن می ماند. جرقه نمی زند و گازهای سمی کمتری تولید می کند. زغال لیمو به صورت آرام و یک نواخت می سوزد و از بهترین و مرغوب ترین نوع زغال های تولیدی در ایران می باشد.                                                                                     
  • زغال فشرده : به نسبت بقیه زغال های صادراتی از قیمت ارزان تری برخوردار است و از خاک اره یا گرد چوب ها و پوست گردو درست می شود. ترکیبات اولیه این نوع زغال در طبیعت یافت می شود. امروزه متاسفانه به دلیل مصرف زیاد قلیان در بین جوانان مصرف زغال فشرده و زغال لیمو افزایش چشمگیری داشته است.                                                                                                                                       
  • زغال کبابی : همان طور که از اسم آن مشخص است بیشتر برای پخت و پز کباب ها و گوشت ها  استفاده می شود. زغال کبابی با کیفیت نباید پر از جرقه و دود باشد و نیاز مکرر به باد زدن نداشته باشد. 

بهترین نوع زغال صادراتی

بهترین نوع زغال صادراتی هر کدام از انواع زغال ها دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشد اما بنا به دلایلی که در مطالب بالا گفته شد باید در انتخاب بهترین زغال صادراتی معیار هایی زا در دست داشته باشیم تا رضایت کافی را از خرید خود داشته باشیم.

امروزه صادرات زغال در کشورمان از رونق خوبی برخوردار می باشد ولی برای وارد شدن در حوزه صادرات زغال به کشور های همسایه باید اطلاعات کافی را داشته باشیم و سنجیده تر عمل کنیم.

زغال فشرده در کشور های حوزه خلیج فارس از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که گفتیم زغال لیمو یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع زغال های صادراتی  تولید کشورمان می باشد.

هرساله تقاضای بسیار زیادی از کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس از جمله عراق، عربستان، کویت، امارات را به همراه دارد. به دلیل کاربرد های فراوان زغال امروزه واردات و صادرات این نوع مواد افزایش چشمگیری داشته است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.