صابون لیلاک ضد جوش در عرض سه روز آکنه ی شما را از بین می برد

آکنه یک بیماری پوستی شایع است که تخمین زده می شود 85 درصد از افراد در مقطعی از زندگی خود به آن مبتلا می شوند.

علائم شامل جوش های مزاحم است که می تواند خسته کننده باشد و خلاص شدن از آنها دشوار است.

در حالی که با صابون لیلاک ضد جوش می‌توانند از شر جوش‌ها خلاص شوند.

به این ترتیب، بسیاری از مردم برای از بین بردن سریع جوش ها به جایگزین های طبیعی روی آورده اند.

با این حال، در حالی که بسیاری از درمان‌های طبیعی آکنه وجود دارد، تنها تعداد انگشت شماری از آنها از نظر علمی ثابت شده‌اند که می‌توانند کمک کنند.

در اینجا 4 روش طبیعی برای خلاص شدن از شر جوش ها وجود دارد، اگرچه ممکن است تحقیقات محدودی برای حمایت از اثربخشی آنها برای این منظور انجام شود.

یک مطالعه نشان داد که ژل روغن درخت چای 5 درصد تقریباً چهار برابر بیشتر از دارونما در کاهش ضایعات آکنه و تقریباً شش برابر مؤثرتر در کاهش شدت آکنه مؤثر است

در مطالعه دیگری، یک ژل حاوی 5٪ روغن درخت چای به همان اندازه در کاهش جوش ها موثر بود، به عنوان یک لوسیون حاوی 5٪ بنزوئیل پراکسید، یک داروی رایج برای آکنه .

صابون لیلاک ضد جوش

درمان روغن درخت چای همچنین منجر به عوارض جانبی کمتری از جمله خشکی، تحریک و سوزش شد.

مهم است که توجه داشته باشید که روغن درخت چای بسیار قوی است و هنگامی که مستقیماً روی پوست استفاده شود می تواند باعث قرمزی و سوزش شود.

به همین دلیل باید با روغن حامل رقیق شود.

به گفته مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه، تنها مقدار کمی از تحقیقات در مورد استفاده موضعی از روغن درخت چای برای شرایط سلامتی انجام شده است، و تعداد محدودی از تحقیقات نشان می‌دهند که روغن درخت چای ممکن است برای آکنه مفید باشد.

اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، با خیال راحت از آن استفاده کنید و همیشه یک پچ آزمایشی روی پوست خود انجام دهید، زیرا روغن درخت چای می‌تواند بسیار تحریک‌کننده باشد و هرگز نباید رقیق‌نشده روی پوست مالیده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.