خرید زغال قلم با قیمت ارزان

اکثر خریداران زغال و کسانی که در زمینه خرید و فروش یا تولید و عرضه زغال فعالیت دارند از این موضوع آگاهی دارند که انواع زغال در تمام فصل سال یافت نمی‌شود. این امر خصوصا در تابستان به علت برداشت میوه، بسیار شایع است. پیشنهاد ما به شمایی که مایل به فعالیت در این حوزه هستید این است که با زغال قلم کار خود را شروع نمایید چرا که در تمام فصول سال یافت می‌شود. آدرس مندرج شده در سایت مرکز پخش زغال مرغوب قلم با قیمت ارزان می‌باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت فروش انبوه و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس‌ها مراجعه نمایید.

خرید زغال قلم با قیمت ارزان

انواع زغال درجه یک

انواع زغال درجه یکزغال یک ماده سیاه رنگ و سبکی است که از ضایعات درختان، جانوران و یا گیاهان بدست می‌آید. زغال دارای انواع مختلفی می‌باشد که یکی از مهمترین آن زغال قلم بوده که از پوست گردو، چوب راش، افرا و خاک زغال و خاک اره توسط دستگاه زغال ساز تولید می‌شود.

زغال درجه یک در بازار فروش متقاضیان زیادی دارد و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع زغال مرغوب در بازار به دو روش تهیه می‌شوند. روش سنتی و روش صنعتی
در ادامه این مقاله به بررسی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

روش سنتی یکی از روش های قدیمی تهیه زغال است. در این روش هیزم و چوب های اضافی درختان را روی هم انباشته می‌کردند و آن‌ها را در هوای آزاد با آتش می‌سوزاندند، و به این روش تکه‌های زغال را ایجاد می‌کردند. روش سنتی به دلیل اینکه سبب آزاد شدن گازهای مضر می‌شود، تاثیرات مخربی بر محیط زیست می‌گذارد.

اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش ساده‌تر و کم‌خطر تری را برای تهیه زغال ایجاد نموده‌اند که نه تنها باعث افزایش سرعت روند تولید می‌شود بلکه به محیط زیست نیز هیچ آسیبی نمی‌رساند و به همین دلیل تهیه زغال به این روش بسیار بهتر و کارآمدتر می‌باشد.

در روش صنعتی برای تهیه زغال ضایعات چوب را در کوره و یا دستگاه زغال ساز قرار می‌دهند. برای تهیه زغال به این روش ابتدا چوب های مناسب را برای تهیه زغال جمع آوری می‌کنند و آن‌ها را در درون محفظه های دستگاه قرار می‌دهند سپس این چوب‌ها را از طریق نوار نقاله به کوره زغال هدایت می‌کنند. پس از آن دریچه کوره را می‌بندند تا چوب‌ها آتش گرفته و تبدیل به زغال شوند. 

برای اینکه آن‌ها را به صورت فشرده و قالبی در بیاورند ترکیبات مخصوصی به آن‌ها اضافه کرده و با چسب طبیعی عمل قالب گیری آن‌ها را انجام می‌دهند و پس از خشک شدن، آن‌ها را به بازار ارائه می‌کنند. برای اینکه زغال بدست آمده کاملا مرغوب باشد باید عواملی را در نظر گرفت. این عوامل شامل: قطر چوب، میزان رطوبت چوب، نحوه چیده شدن چوب‌ها در کوره می‌باشد که تاثیر بسیار زیادی در مرغوبیت زغال بدست آمده دارد.

به علاوه اینکه از چه نوع دستگاهی برای تهیه زغال استفاده می‌شود عامل دیگری است که سبب کیفیت زغال می‌شود. دستگاه های جدیدتر زغال ساز صنعتی به دلیل داشتن فیلترهای کاهنده دود سبب می‌شوند که آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

این دستگاه‌ها معمولا چند جداره هستند و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند به همین دلیل سبب می‌شوند که حرارت به یک اندازه پخش شود و کیفیت تمامی زغال‌ها به یک اندازه باشد. این دستگاه‌ها به دلیل این که دیجیتالی هستند به راحتی کنترل می‌شوند و نیازی به اپراتور ندارند و علاوه بر تهیه زغال کبابی در تهیه انواع زغال‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زغال قلم به جه شکل است

همانطور که در مطالب بالا اشاره نمودیم زغال قلم مطلوب ظاهری براق داشته و از نظر سایزی بسیار درشت و طویل و یک دست بوده. و همچنین جهت صادرات بهترین نوع آن سرند شده و در بسته‌بندی‌های مختلف به بازار ارائه می‌شود. این نوع زغال در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود که تفاوت رنگ آن در تفاوت چوب تهیه شده است. از زغال سفید قلم در صنایع استفاده زیادی شده و طب قدیم چینی نیز از آن برای درمان بسیاری از امراض استفاده می‌کنند.
 در حال حاضر فروش فوری زغال قلم درجه یک در سراسر کشور آغاز شده است. این زغال ساخته شده از بهترین مواد و بدون افزودنی و بدون بو است. نمایندگی‌های فروش ما این محصول را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کنند. شما می‌توانید جهت خرید عمده و اطلاع از لیست قیمت این زغال مرغوب با نمایندگی‌های فروش در ارتباط باشید. 

مواد تشکیل دهنده زغال قلم

مواد تشکیل دهنده زغال قلم همانطور که می‌دانید زغال قلم از چوب و ضایعات درختان پسته و همچنین خاک اره و خاک زغال تولید می‌شود. چوب درخت پسته به عنوان یکی از ضایعات حاصل از هرس درختان پسته در مناطق زیر کشت پسته در ایران و علی‌الخصوص در استان کرمان به وفور یافت می‌شود که از این ماده می‌توان در تولید زغال با کیفیت بالا بهره جست.

مواد زغال قلم، که شامل خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می‌باشد، در کیفیت زغال تولید شده تاثیر بسزایی دارد. که توجه به این امر سبب خواهان و خریداران بیشتر در سطح کشور و حتی بازارهای خارجی شده است. در نتیجه این امر صادرات زغال نیز روز به روز بیشتر شده و سبب ایجاد اشغال بیشتر و ارزآوری به داخل کشور می‌شود.

با توجه به اینکه زغال قلم از مواد تشکیل دهنده مرغوبی تولید می‌شود بسیار مقاوم‌اند. و توسط دستگاه‌های زغال ساز در اشکال استوانه‌ای تولید می‌شوند به آنها زغال های قالبی قلم گفته می‌شود. این زغال‌های قالبی قلم به صورت طبیعی و بدون هیچ نوع ماده شیمیایی از چوب درختان باغی و جنگلی و یا ضایعات آنها تولید شده و در بازار داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شوند.

جالب است بدانید اگر مواد تشکیل دهنده زغال صادراتی مرغوب باشد نتیجه نهایی کار زغالی است که از نظر شکل ظاهری دارای رنگ کاملا سیاه و یکدستی بوده و کمترین میزان ترک خوردگی را دارند. این زغال‌های قلم صادراتی با بهترین مواد تشکیل دهنده در انواع مختلف زغال کبابی مرکبات، زغال قلمی انجیر، زغال کنده مرکبات، زغال بند انگشتی، زغال بلوط و زغال سیب قلمی تولید می‌شوند. زغال‌های صادراتی معمولا بسیار درشت هستند و ظاهر براقی دارند.

خالی از لطف نیست دانستن این نکته که نوع دیگری از این زغال‌ها از تخته و الوار تولید می‌شوند که قیمت مناسبت تری نسبت به زغال‌های قلم صادراتی دارند به همین دلیل بیشتر توسط خریداران عمده داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزیت های زغال قلم نسبت به سایر زغال ها

بهترین زغال صادراتی ایران بسته به نوع کیفیت آن متفاوت است. کیفیت زغال‌ها نیز در مکان‌های مختلف کشور بسته به نوع شرایط مختلف آب و هوایی و نوع چوب‌های آن منطقه متفاوت است. زغال قلم از بهترین زغال‌های موجود در بازار است که نسبت به سایز زغال‌ها مزیت ویژهای دارد. در ادامه این مقاله به برخی مزیت زغال قلم اشاره می‌نماییم.
زغال قلم را در صورتی که روشن کنیم با جرقه های ناگهانی یا خاموشی زودرس همراه نمی‌باشد، با وجود این شرایط زغال قلم دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد.
همچنین زغال قلم توانایی نگهداری و دوام شعله را در خود دارد و خیلی زود خاموش نمی‌شود.
علاوه بر این زغال قلم با کیفیت هنگام روشن شدن دارای بوی مطبوعی می‌باشد و بدون گاز بوده و افراد را دچار سردرد نمی‌کند. بنابراین اگر زغال از خود بوی مشمئز کننده ای ساطع کرد از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌باشد.
دود نیز یکی از مشخصه های دیگر زغال قلم صادراتی خوب می‌باشد. زغال قلمی که دود زیادی از خود داشته باشد، بی کیفیت است.
همچنین زغال قلم خوب پر حرارت است و بدون باد زدن مدت طولانی ای روشن می‌ماند.
زغال صادراتی ای که خاکستر زیادی از خود تولید کند دارای کیفیت پایینی می‌باشد.
به علاوه یک زغال مطلوب صادراتی استحکام بالایی دارد و بدون باد زدن نیز قابل استفاده می‌باشد.

کاربرد زغال قلم چیست؟

کاربرد زغال قلم چیست؟از زغال قلم می‌توان برای پختن انواع کباب در خانه‌ها و یا رستوران‌ها استفاده کرد، همچنین از دیگر کاربرد زغال قلم می‌توان به گرم نگه داشتن غذاها و یا چای اشاره کرد. در سفره خانه‌های سنتی نیز از زغال قلم در درست کردن قلیان استفاده می‌نمایند. همچنین از زغال قلم در بعضی موارد در تهیه فولاد نیز استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید بسته‌بندی زغال قلم تولید شده یکی از مراحل مهم و کاربردی جهت ارائه به بازار داخلی محسوب می‌شود. وجود بسته‌بندی مناسب و شیک برای زغال قلم سبب شده که خریداران زیادی در سطح بازار جهانی و داخلی جذب آن شوند، و به این ترتیب میزان فروش نیز بالاتر رفته است.

بسته بندی کردن زغال قلمی علاوه بر زیبایی سبب شده که زغال‌ها نشکنند و سالم‌تر به دست مصرف کننده برسند.

تفاوت زغال قلم و زغال معمولی

تفاوت زغال قلم و زغال معمولی به کیفیت تولید آنها بستگی دارد. همچنین کیفیت این زغال‌ها نیز به عواملی مانند کیفیت مواد اولیه و روش خشکاندن چوب زغال و حتی در مراحل بالاتر به تولید خود چوب زغال مربوط می‌شود. در ادامه این مقاله به چگونگی عملکرد کیفیت هر یک از موارد فوق که در نهایت سبب ایجاد تفاوت در زغال قلم و زغال معمولی می‌شود، می‌پردازیم.همانطور که می دانید انواع زغال از مواد اولیه مختلفی تولید می‌شود. بنابراین هر چه ماده اولیه و روش تولید زغال مناسب باشد، دارای کیفیت بهتری بوده و به این ترتیب شعله بیشتری خواهد داشت. زغال قلم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از مواد اولیه مرغوبی تولید شده که سبب شده شعله افزونتری نسبت به زغال‌های معمولی داشته باشد.
خاک اره که جزو مواد اصلی تشکیل دهنده زغال قلم با کیفیت است از چوب‌های قسمت پایینتر درختان تهیه شده است. اگر زغالی از چوب سرشاخه درختان تهیه شده باشد موجب ایجاد جرقه در هنگام سوختن زغال می‌شود و زغال تولید شده از آن کیفیت پایینی خواهد داشت.
همچنین در تولید زغال نباید از چوب ام دی اف استفاده شود، چرا که ام دی اف نیز از ضایعات چوبی ساخته شده و بر کیفیت زغال اثر سوء می‌گذارد، این در حالی است که برای تولید زغال قلم باکیفیت از چوب درختان پسته استفاده می‌شود.
از دیگر عوامل تفاوت کیفیت زغال قلم و معمولی استفاده کردن از چسب در زغال معمولی بوده که سبب ایجاد دود و گازهای سمی در زغال می‌کند و از کیفیت زغال مطلوب می‌کاهد.عامل دیگری که در کیفیت بالای زغال قلم موثر است مراحل تولید خود چوب است، هر چه چوب مراحل تولید را کاملا سلامت و طبق استانداردهای تعریف شده پشت سر بگذارد در نهایت زغال قلم تولید شده با کیفیت بالایی خواهد بود.
همچنین روش خشکاندن چوب عامل دیگری است که سبب ایجاد تفاوت در زغال معمولی و قلم شده است که  زغال قلم از چوبی تهیه شده است که با استفاده از دستگاه‌های مناسب خشک شده و هیچ نوع رطوبتی در آن باقی نمانده و به این ترتیب شعله بیشتری نیز خواهد داشت.

نحوه خرید زغال قلم با قیمت مناسب

نحوه خرید زغال قلم با قیمت مناسبهم اکنون فروش مرغوبترین زغال قلم با قیمت مناسب در ایران توسط نمایندگی‌ها و مراکز فروش انجام می‌شود که این محصول را به سراسر کشور توزیع می‌کنند و نیاز بسیاری از خریداران را تامین می‌نمایند. این نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها عرضه کننده انواع زغال‌های قلمی مرغوب هستند.

خریداران می‌توانند به مراکز خرید و فروش معتبر و یا عمده فروشی های این محصول، و یا همچنین مراکز معتبر تجاری و بازرگانی که عرضه کننده بهترین نوع زغال قلم می‌باشند مراجعه کنند و درباره انواع زغال های قلم و کیفیت و قیمت آنها اطلاعات کسب کنند و سپس بهترین محصول را با توجه به نوع نیاز خود تهیه نمایند.

بسیاری از افراد روش خرید اینترنتی را به روش خرید حضوری ترجیح می‌دهند. به همین دلیل نمایندگی‌های فروش با فراهم نمودن خرید اینترنتی، خرید را برای تمامی افراد آسان نموده‌اند.

خرید آنلاین در واقع مزایای زیادی برای خریداران دارد. به دلیل اینکه مراکز فروش آنلاین تمامی محصولات را به همراه مشخصات و قیمت های آن‌ها در این سایت‌ها درج می‌کنند، کاربر به راحتی می‌تواند با جستجوی کوتاهی محصولات متفاوت را ببیند، قیمت‌ها را مقایسه کند و پس از یافتن محصول مورد نظر خود تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهد.

به علاوه کاربر می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز به این سایت‌ها دسترسی داشته باشد و بدون طی نمودن مسیر طولانی محصول مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان تهیه نماید. این روش سبب صرفه جویی در هزینه و عدم اتلاف وقت می‌گردد و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می‌شود.

به همین دلیل اگر شما تصمیم به خرید زغال قلم گرفته‌اید، دیگر نگران قیمت و محل فروش آن نباشید شما به راحتی می‌توانید این محصول را برای خود تهیه کنید.

برای اینکه خرید بهتری داشته باشید می‌توانید قبل از سفارش محصول جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در زمینه خرید با نمایندگان فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می‌کنند تا خرید مطمین‌تری داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.