خریدار زغال نارگیل ارزان قیمت

آیا در تولید زغال نارگیل از چوب این درخت استفاده می شود؟ چرا خریدار عمده به دنبال زغال هایی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است؟ برای تولید انواع زغال همواره از چوب درختان استفاده می شود و در اغلب موارد به ویژه در تولید زغال بلوط پوشش جنگلی از بین می رود و به محیط زیست آسیب هایی جبران ناپذیر می رسد. در مورد تولید زغال نارگیل قضیه کاملاً فرق می رود، برای تولید این نوع زغال از پوسته قهوه ای رنگ میوه درخت نارگیل استفاده می شود که همین امر باعث حمایت دولت از تولید کنندگان و جایگزین نمودن این محصول با دیگر زغال ها شده است. البته توجه داشته باشید که شیوه تولید زغال نارگیل کاملاً متفاوت از انواع زغال چوب است و محصول به دست آمده از کیفیت درخور توجه با ویژگی هایی مانند عدم ایجاد دود، خاکستر و جرقه مناسب برای قلیان خواهد بود. قیمت ارزان و مناسب زغال نارگیل یکی دیگر از ویژگی های بارز آن به شمار می رود که همین امر باعث شده است تا خریداران بیشتری در بازار به دنبال خرید زغال نارگیل به صورت عمده و فروش آن به عنوان زغال قلیانی و حتی کبابی باشند.

(با دقت بیشتری مطالب خوندم واقعا بهتون حق میدم خیلی نامفهوم بود جملاتم عذر خواهی می کنم ازتون شدید )
خریدار زغال نارگیل ارزان قیمت

زغال نارگیل ماده ای شکننده ،سیاه رنگ و سبک است که باقی مانده ای از نیمه سوختن پوسته نارگیل می باشد. بخش عمده ترکیبات آن تبدیل به کربن می شود این کربن ناخالصی بین ۸۵ تا ۹۸ درصد را دارد.

از سوزاندن پوسته نارگیل، زغال نارگیل به وجود می آیدکه هنگام سوختن، آب و گاز هایی که در زغال نهفته از دست می رود و فقط جسم جامد را از خود به جای می گذارد.

در زیر به ویژگی های زغال نارگیل می پردازیم:

زغال نارگیل یکی از زغال های مرغوب و منحصربه فرد است.

هنگام استفاده از این زغال برای قلیان

این نوع زغال طعم قلیان را تغییر  نمی دهد و دارای حرارتی بالا است .
به هیچ وجه  دود نمی کند و خاکستر آن هم کم است.
و  مدت زمان بیشتری می سوزد.

از ویژگی های دیگر این زغال می توان به:
جابجایی آن آسان است
کیفیت آن  بالا است
مقرون به صرفه است
بدون دود و هرگونه طعم است
نسبت به سایر زغال ها سوخت بهتری دارد.
فاقد هر گونه مواد افزودنی است.

گرمای زیادی از خود تولید می کند.

برای تولید این زغال هیچ درختی را قطع نمی کنیم   از این رو با این کار کوچک می توانیم مانع قطع درختان در جنگل های سراسر دنیامی شویم  و باعث می شویم  مصرف کنندگان را هم تشویق کنیم از جنگل ها حفاظت کنند.
 این زغال از پوسته نارگیل تهیه شده است و  از جمله مهمترین و بهترین خصوصیت این زغال سازگار بودن آن با محیط زیست می باشد.

 زغال نارگیل نسبت به بقیه زغال ها قیمتی ارزان و مناسب دارد به همین علت خریداران بیشتری در بازار پیدا کرده و به صورت عمده به فروش می رسد.

خریدار زغال نارگیل ارزان قیمت

اطلاعاتی در مورد زغال نارگیل

اطلاعاتی در مورد زغال نارگیل اطلاعاتی در مورد زغال نارگیل

زغال نارگیل یکی از بهترین نوع زغال برای استفاده از قلیان است دلیل آن هم این است که، کیفیتش بالا  و مدت زمان زیادی می سوزد (دیر خاموش می شود ) همین امر  توجه اکثر کشورهای دنیا را به خودش جلب کرده و از بازار فروش بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است و در بسته بندی های مختلف هم توزیع می شود.

از جمله ویژگی های یک زغال خوب:
حرارت زیادی داشته باشد
بو و گاز نداشته باشد
با دوام باشد
دود نکند

 کاربردهای زغال نارگیل عبارت است از:

پخت و پز

از زغال نارگیل به عنوان سوخت در پخت و پز منزل استفاده می‌شود.

همینطور از زغال برای پختن غذا به روش کباب کردن، دم کردن و گرم نگهداشتن چای هم استفاده می شود.

تهیه فولاد

از جمله کاربردهای صنعتی زغال نارگیل استفاده آن در کارخانه های فولاد سازی برای تهیه فولاد است.

مصرف توتون و تنباکو

از دیگر کاربردهای زغال نارگیل برای استفاده از قلیان است.

نحوه تولید زغال نارگیل در ایران

نحوه تولید زغال نارگیل در ایران

 در دنیای سرسبز درختان انواع مختلفی از میوه ها وجود دارد از جمله میوه نارگیل ،که  دارای  ویژگی های خاصی می باشد مثل استفاده از آن برای تولید زغال

 در زیر می خواهیم نحوه تولید زغال  نارگیل را توسط دستگاه زغال فشرده توضیح دهیم:

شما می توانید در داخل دستگاه زغال فشرده  از چندین مواد استفاده کنید از جمله: استفاده  از خاک اره، خورده های بامبو، تفاله نیشکر

از سوی دیگرازپوسته نارگیل به عنوان مواد اولیه ساخت زغال استفاده می کنند به طوری که فر خشک کننده رطوبت مواد خام و اولیه نارگیل را  می گیرد سپس با استفاده از فشار زیاد و دمای بالا عمل کربنیزه کردن را انجام می دهند و در انتها  زغال فشرده ساخته شود.

برای ساخت زغال نارگیل از دستگاه های مختلفی از جمله :
سیلکون
کوره
سرند
کوره جهنمی مشعل گازی
مکنده توربینی 12 پره
لوله های سینوسی
واگن و خفه کن  استفاده می شود.

بریکت یکی از مهمترین دستگاهای خط تولید زغال نارگیل است که دلیل آن نوع  عملکردی است که دستگاه اکسترودر دارد این دستگاه جزء جدید ترین روش ها برای طراحی و تولید محصولات مرغوب است.

برای راه اندازی خط تولید زغال نارگیل شما نیاز به یک کارگاه متوسط با چندین دستگاه تولید زغال دارید که برای شروع ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید  و از وزارت صنعت و معدن مجوز تولید بگیرید.

تولیدی به عنوان بزرگترین  مرکز توزیع و پخش زغال به شمار می آید که در  سراسر کشور نیاز به نمایندگی های پخش و توزیع دارد تا به کمک آنها محصول را در کمترین زمان و با کیفیت اولیه به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی برساند.

البته توجه داشته باشید که شیوه تولید زغال نارگیل کاملاً متفاوت از انواع زغال چوب است و محصول به دست آمده از کیفیت قابل توجهی با ویژگی هایی مانند عدم ایجاد دود، خاکستر و جرقه مناسب برای قلیان خواهد بود. قیمت ارزان و مناسب زغال نارگیل یکی دیگر از ویژگی های بارز آن به شمار می رود که همین امر باعث شده است تا خریداران بیشتری در بازار به دنبال خرید زغال نارگیل به صورت عمده و فروش آن به عنوان زغال قلیانی و حتی کبابی باشند.

موارد استفاده از زغال نارگیل

موارد استفاده از زغال نارگیل موارد استفاده از زغال نارگیل عبارت است :

به راحتی آتش می گیرد:

بهتر است بدانید بر عکس خیلی از زغال ها که دیرتر آتش می گیرند و یا بد می سوزند زغال نارگیل به راحتی آتش می گیرد و هیچ خطری به همراه ندارد .
 از دلایل مرغوب بودن زغال تولید شده  دستگاهی است که زغال در آن ساخته می شود زیرا زمانی که مواد خام مرطوب و نمدار وارد  دستگاه می شوند  این دستگاه رطوبت آنها را می گیرد.

از این رو زغال نارگیل به هنگام سوختن هیچ گونه گاز سمی از خود تولید نمی کند و بسیار ایمن است این نیز ویژگی دیگری از این زغال است که  برای آشپزی در فضای بیرون هم  مناسب است. از زغال نارگیل به دلیل تولید بوی مطبوع هنگام سوختن از آن  در رستورانها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

گرمای زیادی تولید می کند:

مقدار گرمایی که زغال نارگیل تولید می کند بسیار بالا است و از آن برای صنعت مواد غذایی و فلزکاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه زغال نارگیل دارای مواد خام بسیار خوبی می باشد که می توان از پوسته نارگیل آن در تولید زغال استفاده کرد .

فرآیند تبدیل پوسته نارگیل به زغال  شامل :

جدا کردن رطوبت از مواد خام
 و اینکه باید تحت ورود هوای محدودی قرار گیرد تا تبدیل به زغال‌ شوند .

طبق تحقیقات انجام شده در بسیاری از کشورها که منابع سوختی و فسیلی کافی ندارند از زغال نارگیل به عنوان سوخت استفاده می کنند به طور مثال:
در ترکیه از زغال نارگیل در پخت و پز به خصوص پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد .
در بسیاری از نیروگاه های تولید برق هم از زغال نارگیل برای به کار انداختن ژنراتور تولید الکتریسیته به کارگیری می شود.

بیشتر افراد  از زغال نارگیل برای کباب استفاده می کنند  اما  برای تولید زغال تهیه  مواد اولیه و نحوه استفاده از آن متفاوت است و در تمام نقاط ایران تولید زغال با توجه به نوع جغرافیایی و داشتن آب و هوای متفاوت انجام می شود.

زغال نارگیل بسیار یکدست و بدون شکاف است زیرا در ساخت و تولید این نوع زغال علاوه بر دما بالا و حرارت، فشار حرارتی بسیار زیاد برای افزایش کیفیت زغال لازم است و این عامل به طراحی نوع کوره و قدرتمند بودن آن نیز بستگی دارد.

بهترین مارک زغال نارگیل ایرانی و خارجی

بهترین مارک زغال نارگیل ایرانی و خارجی

 از گذشته تا به امروز از زغال نارگیل باکیفیت به عنوان سوخت در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و به مرور زمان در ایران تولید زغال به واسطه وجود باغات مرکبات و جنگل ها در مناطق مختلف به یک صنعت و تجارتی بزرگ در بازار تبدیل شده است از سویی دیگر صادرات زغال نارگیل در بازار جهانی در دست اندونزی است و بعد از آن کشورهای هلند، ویتنام و چین میباشند.

زغال نارگیل مرغوب درخشنده و براق است و تولید و ساخت آن به طور کامل انجام شده  و خام نمی باشد.
 ایجاد جرقه در این نوع زغال وجود دارد است. زغال نباید خاموش شود تا مصرف کننده مجبور نباشد آن را باد بزند ثانیاً زغال تولید شده نباید خورده ریز و حالت پوکی داشته باشد.

حقایقی جالب در مورد زغال نارگیل

حقایقی جالب در مورد زغال نارگیل حقایقی جالب در مورد زغال نارگیل

یکی از ویژگی‌های زغال نارگیل نحوه پخت آن و سرخ شدنش توسط آتش است .
 از جمله کارایی این زغال روشن ماندن طولانی است و هنگام روشن شدن ایجاد دود و بوی بد و سر درد نمی کند و دیگر اینکه هنگام خریداری باید به شکل ظاهری زغال ، نداشتن ترک بر روی آن دقت کنیم چرا که وجود ترک بر روی آن یکی از دلایل نا مرغوب بودن زغال نارگیل به شمار می آید.

امروزه با توجه به رقابت بین شرکتهای تولیدی در بازار و با توجه به ارزش اقتصادی محصولاتی همچون زغال نارگیل باید به این نکته توجه کرد  هرچه محصول باکیفیت تری به بازار ارائه شود به همان میزان سود دهی دارد و تقاضای مشتریان برای محصولات با کیفیت نیز بیشتر می شود.


از جمله حقایق جالب درباره زغال نارگیل می توان به:


درمان جای نیش حشرات

از زغال نارگیل در کاهش ناراحتی های ناشی از نیش حشرات مثل: نیش زنبور عسل می توان استفاده کرد.

  خاصیت جذب کننده این نوع زغال هنگام نیش حشرات به ما کمک می کند تا  مواد سمی از بدن خارج شود و تورم و درد را از بین می برد.

درمان مسمومیت

هنگام مصرف بیش از حد غذا یا  دارو و مواد شیمیایی استفاده از این زغال  نجات دهنده جان بیمار می باشد.

این زغال به عنوان پادزهر عمل می کند و برای تمیز کردن و پاک کردن بدن مفید است هنگامی که این زغال به صورت خوراکی مصرف می شود در داخل دستگاه گوارش باقی می ماند و به تدریج با دفع مدفوع تمام مواد مضر را از بدن خارج می کنددر مطالعه ای که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد مصرف صحیح زغال درست پس از مسمومیت ممکن است مفید باشد اما استفاده از دوز‌های متعدد زغال فعال توصیه نمی شود.

کاهش کلسترول بد

زغال نارگیل می‌تواند به کاهش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم در بدن کمک کند این زغال دارای توانایی جذب کلسترول و اسید های صفراوی موجود در روده است و از جذب آنها جلوگیری می‌کند این روند باعث افزایش میزان کلسترول در کبد و باعث کاهش کلسترول بد می شود.

جلو گیری از خماری

اگر از مشروبات الکلی استفاده می‌کنید می‌توانید از زغال نارگیل برای جلوگیری از خماری استفاده کنید. هنگامی که زغال نارگیل همزمان با الکل استفاده شود می تواند مقدار الکل خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد اما زغال چوب فعال نمی تواند  این کار را بکند.


درمان نقرس

زغال نارگیل در درمان نقرس موثر است زیرا می‌تواند از افزایش سطح اسید اوریک و درد زیاد مفاصل که یکی از علل  ایجاد نقرس است جلوگیری کند.

کربن فعالی که در زغال نارگیل وجود دارد در محصولات بهداشتی به کار می رود این نوع کربن فعال بسیار جذب کننده است  و قادر است مواد شیمیایی و سموم را در خود به دام  بیاندازد.

خرید زغال نارگیل با ضمانت کیفیت

 خرید زغال نارگیل با ضمانت کیفیت

 از جمله استفاده از زغال نارگیل در زندگی روزمره ما می توان برای پخت و پز ،ساخت ماسک، ضد گاز، مصارف هنری ،دارویی، صنعت و… از آن استفاده کرد که نمونه ای از کاربرد این ماده در زندگی روزمره می باشد.

زغال نارگیل دارای انواع مرغوب و مختلفی است که به وفور به کشورهایی مانند عراق و ترکیه صادر می شود  البته در صادرات زغال چوب باید از با کیفیت ترین و بهترین نوع زغال استفاده کرد.

 برای خرید زغال نارگیل مرغوب و با کیفیت  می توانید به شرکت های تولیدی زغال نارگیل مراجعه کنید.
 هرچه درصد سوخت حاصل از زغال نارگیل بیشتر باشد زغال کیفیت بهتری خواهد داشت سعی کنید هنگام خرید زغال .زغالی انتخاب کنید که 90 درصد سوخت داشته باشد تا اتش بیشتری تامین کند و موادی انتخاب کنید که خاکستر کمتری تولید کند از طرفی زغال با اندازه های بزرگ انتخاب خوبی است به شرطی که آنها در اندازه مناسب خرد شده باشند.

خریداران زغال نارگیل به روش های مختلفی زغال را تهیه می کنند از جمله:

به صورت حضوری و غیر حضوری از شرکت تولیدی زغال می توانند خرید خود را انجام دهند از طرفی زغال نارگیل بیشتر به صورت فله و بسته بندی ۲۵۰ گرمی به فروش می رسد و مراکز فروش برای رفاه حال بیشتر مشتریان برای دسترسی سریعتر به محصولات با راه اندازی سایت های فروشگاهی شرایط خرید اینترنتی را سریع و آسان برای مشتریان برقرار کردند که این امر علاوه بر اینکه در زمان و هزینه های مشتری صرفه جویی می کند باعث جلب رضایت مشتری نیز می شود این امر به پیشرفت و توسعه نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.