تولید کننده زغال قالبی در شیراز

تولید زغال قالبی و استفاده از آن چه مزیت هایی در بر دارد؟ آیا در شیراز که بزرگ ترین تولید کننده زغال سنتی در ایران به شمار می رود ارقام قالبی و مدرن نیز به بازار عرضه می شود؟ امروزه ورود زغال های قالبی و صنعتی به بازار ایران تا باعث کاهش روند قطع درختانی مانند بلوط و رشد جنگل های طبیعی شده است. به همین علت بسیاری از تولید کنندگان در شهرهای مختلف اقدام به تولید و فروش این نوع زغال در بازار نموده اند.

از مزیت های تولید زغال قالبی علاوه بر افزایش رشد جنگل ها می توان به مواردی مانند کاهش قیمت تولیدی، خرید مواد اولیه ارزان مانند خاک اره، افزایش تولید و تنوع در بسته بندی ها، افزایش ظرفیت های صادراتی در بازارهای جهانی و راحتی دریافت مجوز صادرات آن اشاره نمود. از سوی دیگر استفاده از زغال قالبی برای مصرف کنندگان نیز مزیت هایی مانند قیمت مناسب، کاهش دود و بوی زغال های قالبی نسبت به نمونه های سنتی، افزایش مدت زمان سوختن تا حدود دو ساعت بیشتر از زغال سنتی و افزایش حرارت به ویژه برای زغال های کبابی قالبی باید اشاره نمود.

بنابراین می توان به عنوان تولید کننده زغال قالبی اذعان داشت که تولید و مصرف این نوع زغال برای هر دو طرف خریدار و فروشنده صرفه اقتصادی خواهد داشت که در شهرهایی مانند شیراز، اصفهان، تهران و … ارقام مختلف آن تولید و روانه بازار مصرف می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.