تجارت اینترنتی زغال شعله بلند

منظور از زغال شعله بلند چیست؟ آیا زغال شعله بلند گرمایش و انرژی بیشتری را فراهم می آورد؟ نحوه تجارت اینترنتی انواع زغال شعله بلند چگونه است؟
حتما شما نیز انواع زغال هایی را مشاهده نموده اید که اندازه ای بلند داشته و شما را به یاد چوب درختان می اندازد. این مدل از زغال ها را به عنوان زغال شعله بلند میشناسند که گرمایش و انرژی بهتر و بیشتری را فراهم می آورد. زغال شعله بلند را میتوان برای تهیه خوراک و پخت و پز نیز به کار برد؛ چرا که مواد سمی و مضر آن به خوبی برگرفته شده است.

با توجه به این که این نوع از زغال ویژگی های منحصر به فردی دارد نسبت به بسیاری از زغال های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است. بنابراین برای خریداران که در جستجوی محصول با کیفیت و بادوام هستند  وجود مرکزی که این نوع زغال را عرضه کند از اهمیت خاصی برخوردار است. از طرفی وجود زغال های بی کیفیت که زود به خاکستر تبدیل می شوند و حرارت کمی دارند مصرف کننده نهایی را از خرید این محصول منصرف کرده و در پی یافتن یک منبع دایمی و مطمئن از ذغال با کیفیت می باشند. در اینجا با این زغال شعله بلند بیشتر آشنا شده فواید و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

تجارت اینترنتی زغال شعله بلند

مطالب اختصاصی در مورد زغال شعله

مطالب اختصاصی در مورد زغال شعله

برای تهیه زغال شعله بلند از روش‌های جدید استفاده شده است که منجر می‌شود میزان دوام این محصول بالا باشد. از این فرآورده تقریباً هیچ گونه مواد شیمیایی و دود متساعد نمی شود.

شعله این زغال تا زمانی که هنوز سرخ نشده است روشن باقی می ماند و بعد از آن که جذب اکسیژن به پایان رسید شعله خاموش می شود و کاملاً سرخ می شود. این زغال ها به مدت بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه همچون انواع اکسترود و فشرده روشن باقی می‌مانند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا تبدیل به خاکستر شوند.

گاهی برخی از کلاه برداران به زغال چینی فشرده معمولی مواد شیمیایی خاصی اضافه می شود که مانع از این می شود که دود و مواد شیمیایی برخاسته از آن مشخص شود.

زغال های شعله و بلند در واقع همان از چوب معمولی به دست می‌آیند و طی فرآیندهایی اکسیژن داخل چوب آنها خالی شده است و به همین خاطر میزان جذب اکسیژن در آن ها بسیار زیاد بوده و در نتیجه تولید شعله های بلند خواهند داشت.

این فرآورده از چوب های موسوم به چوب سخت به دست می آید. این چوب در صورت سوختن به آرامی می سوزد و زغال حاصل از آن دوام بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات  مشابه خواهد داشت. درخت این چوب ها از نوع درختان پهن برگ بوده و در فصل پاییز برگ های آن ها را می ریزد.

از چه مکان هایی می توان زغال را تهیه نمود؟

تهیه زغال شعله به دو روش کلی انجام می گیرد یک روش سنتی که در آن هیزم را در چاله های مخصوصی آتش می زنند تا پس از مدت زمان معینی تبدیل به زغال شود. این روش نیاز به هزینه بالای کارگری داشته و  میزان تولید در این روش کم بوده بنابراین روش مقرون به صرفه نیست.

روش دیگر تهیه این محصول، روش تهیه تولید صنعتی است که در واقع همان زغال حاصل از چوب های معمولی است که طی فرایندهایی در کارخانه ها از اکسیژن خالی شده تبدیل به زغال شعله بلند می‌گردد.

تهیه این فرآورده از مراکز معتبری  که مواد اولیه خود را از چوب های با سایز قطعات بلند و با کیفیت انتخاب می کنند صورت می گیرد.

همان طور که می دانیم بهترین نوع زغال تولید شده در ایران از چوب درختان جنگلی مانند بلوط تهیه می شود علاوه بر این از چوب درختان مرکبات نیز زغال نسبتاً مرغوبی به دست می آید. از چوب هر دو نوع درخت مرکبات و بلوط نیز می‌توان در تولید  این فرآورده استفاده کرد. در کارخانه‌های تولید ذغال بلوط درجه یک از قطعات بلند این چوب ها استفاده شده و طی فرآیندهای ویژه‌ای تبدیل به زغال شعله می شوند.

بنابراین توجه به این نکته ضروری است که از منابعی این محصول تهیه شود که ماده اولیه آنها از چوب های با کیفیت به دست آمده باشد و علاوه بر آن فرآیند تولید به صورت استاندارد انجام شده باشد تا زغال عرضه شده به بازار بتواند مصرف کننده نهایی را راضی نگه دارد.

همه چیز درباره فوائد زغال شعله

همه چیز درباره فوائد زغال شعله از جمله ویژگی های زغال شعله باکیفیت بلند مرغوب به طور اختصار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ذغال ها مدت زمان زیادی روشن می مانند و بدون نیاز به این که باد زده شوند روشن هستند.
  • میزان دوام این محصول بالا می باشد و بنابراین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند.
  • یکی از محاسن این زغال ها این است که دود از آنها متساعد نمی شود و در حین استفاده از آنها گاز و بوی ناخوشایندی ندارند.
  • اکثر زغال ها هنگام سوختن تولید جرقه می کنند که این مسئله موجب ناراحتی استفاده کننده می شود از محاسن قابل توجه این ذغال این است که از خود جرقه‌ای پخش نمی کند.
  • این فرآورده پس از اتمام شعله های بلند آن، به شدت سرخ شده و حرارت بالایی از خود تولید می کند.
  • زغال های بی کیفیت بعد از سوختن میزان بسیار بالایی خاکستر تولید می‌کنند این ماده بعد از سوختن میزان خاکستر آن بسیار کم می باشد.
  • این زغال در مدت زمان کوتاهی روشن و شعله های آن بلند شده و انرژی بسیار زیادی به اطراف پخش می کند.
  • برای روشن کردن این نوع ذغال احتیاج به الکل یا نفت و سایر مواد دیگر نیست و با یک جرقه کوچک و شعله ور می شود.

از دیگر فوائد زغال شعله می توان به این مسئله اشاره کرد که به علت نداشتن بو و گاز طی فرایند سوختن این فرآورده خوراک یا غذای کبابی فاقد بوی گاز می باشد و کیفیت آن از دست نمی رود و طعم و مزه خوراک باقی می ماند در حالی که در مورد اکثر زغال ها این مسئله صدق می کند و کباب تهیه شده با آن بوی زغال و گاز ناخوشایندی خواهد داشت و طعم و مزه کباب به کلی از بین می رود.

این مسئله برای سفره خانه های سنتی و کبابی ها یا جگری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین وجود این خصوصیت ویژه در این ذغال آنها را به استفاده از این نوع محصول با ارزش ترغیب نموده است.

فرصت سرمایه گذاری در تولید زغال شعله

تنوع بسیار زیاد انواع زغال چوب موجود در بازار چه به صورت محصول ساخته شده از چوب طبیعی و چه به صورت فشرده و ترکیبی از انواع خرده چوب و مواد دیگر، یک نوع از سردرگمی را در بین خریداران و کاربران زغال سنگ خوب ایجاد کرده است.

علاوه بر این کیفیت زغال ها ممکن است از در هر بار تولید تغییر کند و این مصرف کننده را به نوعی اذیت می کند.

مصرف کنندگان عمده نهایی این فرآورده صاحبان سفره خانه ها و قلیان سراها و کبابی ها می باشند و برای آن ها تهیه زغال مرغوب که خاکستر کمی داشته باشد و در عین حال ماندگاری بالا و حرارت شدید داشته باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این زمینه ساز یک فرصت سرمایه گذاری در تولید زغال شعله می باشد.

با توجه به نیاز فراوان اماکن مختلف به زغال با کیفیت تولید این محصول و ارائه آن به مصرف کنندگان می تواند زمینه ساز آغاز یک تجارت پرسود باشد. علاوه بر این برند سازی برای این محصول می تواند شرایط را برای تولید زغال شعله صادراتی و صادرات آن به کشورهای دیگر را نیز فراهم آورد.

بنابراین کسانی که توانایی مالی و سرمایه گذاری در تولید این محصول با ارزش را دارند و همچنین منابع اولیه با کیفیت خوب به اندازه کافی در دسترس دارند نباید این فرصت سرمایه گذاری را از دست بدهند.

با شناسایی منابع اولیه این محصول در سطح زیاد حتی می توان نسبت به جذب سرمایه گذاری خارجی اقدام نمود و شرکت های تولید کننده این نوع محصول می توانند با بهره گیری از تکنولوژِی روز انحصاری تولید کنندگان خارجی زمینه حضور آنها در ایران را فراهم کرده و به این شکل و به واسطه این شرکت ها علاوه بر جذب سرمایه گذاری آنها، زمینه صدور محصولات خود را به کشورهای سرمایه گذار به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد فراهم کنند و علاوه بر توسعه تجارت خود باعث ایجاد اشتغال بیشتر در داخل کشور شوند.

حقایقی در مورد زغال شعله

حقایقی در مورد زغال شعله با توجه به همه فواید زغال شعله اما این فرآورده میزان تولید نسبتاً کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه دیگر دارد زیرا زغال های دیگر مانند ذغال فشرده از خاک اره انواع چوب ها به همراه مواد دیگر تشکیل شده و بنابراین تولید آن به هر مقداری امکان‌پذیر است.

اما در تولید زغال شعله از چوب های سخت و بادوام استفاده می شود. میزان این چوب ها نسبت به چوب های بی کیفیت در طبیعت کمتر است.

همچنین برای تولید این زغال ها و فرآیند خاص اکسیژن گیری انجام می شود و بنابراین برای تولید این محصول نسبت به سایر دیگر زغال ها هزینه و سرمایه گذاری بیشتری مورد نیاز می باشد.

یک مشکل دیگر در مورد این زغال ها این است که می توان با اضافه کردن مواد شیمیایی مخصوص به محصولات با کیفیت پایین آنها را به عنوان زغال شعله بی دود و بی بو به مشتریان عرضه کرد. بنابراین خرید این محصول از یک مرکز معتبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بنابراین آگاهی دقیق در مورد زغال شعله برای خرید محصول مرغوب لازم بوده تا محصولات بی کیفیت را به جای زغال شعله اصل به مصرف کننده تحویل ندهند.

زغال شعله خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تقریبا تمام زغال ها دارای مواد شیمیایی مضری هستند که ممکن است برای سلامتی مضر باشند. زغال شعله بلند، محصولی است که مواد مضر و شیمیایی آن کاملا از بین رفته و حتی برای مصارف پخت و پز نیز می توان از آن استفاده نمود.

کیفیت سوخت این نوع از زغال ها نسبت به انواع دیگر بیشتر است و نسبت به هزینه و مدت زمان پایداری در ایجاد گرما، نسبت به انواع دیگر به صرفه تر است. همچنین برای سوزاندن در مدت زمان طولانی و به صورت پایدار نیازی به دمیدن اکسیژن بیشتر ندارند.

ویژگی زغال شعله خوب این است که با توجه به فرآیند تولید آن، اکسیژن داخلی آن به طور کلی تخلیه شده است. این محصول با اولین جرقه و شعله ور شده و به شدت مشتاق به جذب اکسیژن اطراف خود است و همین امر موجب می شود که حرارت آن بسیار بالا برود.

 هرچه میزان اکسیژن جذب شده توسط آن بیشتر باشد اتم های کربن زغال با اتم های اکسیژن واکنش بیشتری نشان داده و این مسئله باعث ایجاد حرارت بیشتر توسط آن می گردد.

 از طرفی به علت استفاده از چوب سخت در تولید این زغال ها، دوام و ماندگاری این حرارت بیشتر خواهد بود و چون اتم های کربن اکسیژن بیشتری برای سوختن در اختیار دارند بنابراین خاکستر کمتری در پایان باقی می ماند و همین امر موجب متمایز شدن این محصول از محصولات مشابه دیگر می شود.

فروش زغال شعله در بازار ایران

فروش زغال شعله در بازار ایران در ایران با توجه به گستره وسیع جنگل های ایران، همچنین وجود ذخایر کم زغال سنگ ناچار به استفاده از چوب درختان برای تولید ذغال می باشیم.

یکی از کاربرد های چوب درختان تولید انواع زغال می باشد. فروش این فرآورده در ایران برای مصارف مختلفی همچون سفره خانه ها، کبابی ها، رستوران ها، مصارف خانگی و بسیاری موارد دیگر انجام می گیرد. این محصول دارای کیفیت های مختلف و بنابراین قیمت های متفاوتی نیز می باشند. برخی از این زغال ها کیفیت پایینی داشته و با قیمت پایین تری در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرند.

اما مصرف کنندگان نهایی انواع زغال چوب در ایران به این نتیجه رسیده اند که خرید زغال شعله هر چند آنها را به صرف هزینه بیشتری مجبور می کند اما با یک برآورد سر انگشتی صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت. بنابراین در صدد تهیه این محصول می باشند.

از طرف دیگر خریداران عمده این محصول در بازار ایران برای رضایت مشتریان یا مصرف کنندگان نهایی که زغال را به آنها عرضه می‌کنند به خوبی از اهمیت و ویژگی های بالای زغال شعله آگاهی داشته و به دنبال راهی برای تهیه این محصول می باشند.

کارخانه زغال شعله جهرم به عنوان یکی از تولید کنندگان زغال شعله در ایران از مواد اولیه مرغوب و چوب های سخت برای تولید این محصول استفاده می‌کند. همچنین فرآیند تولید در این کارخانه با استفاده از تکنولوژی روز و با بهره گیری از پرسنل خبره انجام می شود.

خریداران عمده زغال شعله نیازمند به یک منبع دایمی و مطمئن برای تامین نیاز مشتریان خود بوده، و این کار خانه می تواند تامین کننده نیاز آنها باشد.

از مزایای خرید عمده در بازار فروش زغال لیمو قلم این است که می توان از تخفیف ویژه مخصوص خرید عمده بهره مند شد.

ارسال محموله های زغال شعله از کارخانه به تمامی نقاط ایران با استفاده از وسایل نقلیه مناسب امکان پذیر بوده به طوری که میزان ضایعات و خرد شدن این محصول به حداقل ممکن می‌رسد.خرید مستقیم و بدون واسطه می‌تواند خریدار را در دستیابی به محصول ارزان تر یاری نماید و در نتیجه مصرف کننده نهایی زغال شعله را با قیمت کمتری تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.