با فروش نارگیل تازه امروز طی 1 ماه 200 میلیون سود کسب کنید

گوشت نارگیل حاوی ترکیبات فنلی است که آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند به محافظت از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو کمک کنند. ترکیبات فنلی اصلی شناسایی شده عبارتند از:

نارگیل تازه امروز از پرطرفدارترین نارگیل ها می باشد.

گالیک اسید
اسید کافئیک
اسید سالیسیلیک
اسید p-کوماریک
آزمایش‌های آزمایشگاهی روی گوشت نارگیل نشان داده است که می‌تواند ترکیبات مضری به نام رادیکال‌های آزاد را که به بیماری‌های مزمن کمک می‌کنند خنثی کند (24، 25 منبع معتبر).

بر اساس مطالعه دیگری در لوله آزمایش، برخی از آنتی اکسیدان های موجود در نارگیل حتی می توانند به محافظت در برابر آسیب DNA کمک کنند.

علاوه بر این، برخی مطالعات آزمایشگاهی و برخی حیوانات نیز نشان داده‌اند که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن نارگیل ممکن است به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب و مرگ ناشی از استرس اکسیداتیو و شیمی‌درمانی کمک کند.

نارگیل

نارگیل حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنل است که می تواند از سلول های شما در برابر آسیب محافظت کند.

همچنین ثابت شده است که تغذیه نارگیل دارای خواص ضد سرطانی است. به ویژه برای درمان سرطان روده بزرگ و سینه مفید است.

آب نارگیل حاوی الکترولیت های حیاتی است که به حفظ هیدراتاسیون کمک می کند. افرادی که در تمرینات آسان و سایر فعالیت های سنگین شرکت می کنند باید تا جایی که می توانند آب نارگیل را در رژیم غذایی خود بگنجانند. آب نارگیل جایگزین الکترولیت های از دست رفته، هیدراتاسیون و افزایش پاسخ ایمنی می شود. این جایگزین بهتری برای آب است زیرا از آب ساده خوشمزه تر است و سرشار از مواد مغذی است.

آب نارگیل مغذی تر و سالم تر از شیر کامل است. حاوی اسید لوریک است که معادل شیر مادر در نظر گرفته می شود. به طور طبیعی استریل است زیرا از طریق پوسته فیلتر نفوذ می کند. خماری را نیز درمان می کند. آب نارگیل دارای یک نوشیدنی طبیعی ایزوتونیک در همان سطح خون است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.