چاپ یا فتوکپی اسناد کاغذی معمولاً بخشی از فعالیت های اداری بسیاری از واقعیت های کاری است و مدرسه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
دستگاه فتوکپی در کیفیت های گوناگونی وارد بازار می شود.
فتوکپی موضوعی حساس است زیرا تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد مدرسه در رابطه با هزینه ها دارد، اما پیامدهای مهمی بر پایداری محیط زیست نیز دارد ، زیرا زباله های کاغذی به حفاظت از درختان و طبیعت کمک نمی کند.
به همین دلیل استفاده از دستگاه فتوکپی در مدارس تابع مقررات سخت گیرانه و مشروط به کنترل اداری DSGA ، مدیر خدمات عمومی و اداری است که فیگور آپیکال فقط زیر نظر مدیر و رئیس ستاد کمکی، فنی و اداری قرار می گیرد.
، که وظایف واقعی تنظیم مراحل تهیه فتوکپی به آنها سپرده شده است.
چرا دستگاه های فتوکپی در مدرسه مشمول قوانین خاصی هستند؟
ممکن است برای بسیاری بی اهمیت به نظر برسد، بالاخره این یک روش رایج است که می گویند فتوکپی نمی تواند تأثیر جدی بر اقتصاد بگذارد.
در عوض باید تصریح کرد که دستگاههای فتوکپی ، کاغذ و تونر مورد استفاده از منابع مدرسه بوده و به لطف کالاهای عمومی خریداری و مورد استفاده قرار میگیرند : به همین دلیل منطقیسازی استفاده از آنها و پرهیز از ضایعات هدف دوگانه تضمین عملکرد صحیح مدرسه و آن است.
عدم تحمیل بیش از حد هزینه های جامعه
استفاده صحیح از منابع اقتصادی در واقع چیزی است که امکان بازتولید محتوای کاغذی را با فتوکپی فقط برای اهداف آموزشی یا سازمانی فراهم می کند و تضمین می کند.
در اصل، برای تمام آن فعالیت هایی که هدف نهاد مدرسه را دنبال می کند : آموزش دانش آموزان از طریق معلمان، که قادر خواهند بود این کار را نیز با استفاده از فتوکپی انجام دهند، اما به شرطی که به طور منطقی انجام شود.
دقیقاً از این نیازها، مقررات مؤسساتی برمیخیزد که تقریباً همه آنها – به استثنای واقعیتهای کوچک یا مهدکودکها – دارای دستگاه فتوکپی کارآمد هستند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.