بازار فروش زغال عمده کبابی

زغال عمده توسط  کوره داران در قالب زغال های با کیفیت به بازار عرضه می شود. امروزه با رونق تجارت داخلی و خارجی و افزایش خریدار عمده زغال ، شرکت های بازرگانی زیادی راه اندازی شده اند که مرغوب ترین زغال را خریداری و به مراکز فروش ارسال می کنند. هر ساله با توزیع جدیدترین نوع زغال با کیفیت های بالا در مراکز فروش بازارهای بین المللی به دو صورت عمده و بسته ای متقاضیان زیادی را به خود جذب می کنند.

بازار فروش زغال عمده کبابی

زمان سوختن بالا و مداوم زغال کبابی

زمان سوختن بالا و مداوم زغال کبابی

زمان سوختن بالا زغال به نوع چوب مورد استفاده در مرحله اولیه و چگونگی  آماده سازی زغال دارد.

خالص بودن زغال به کربن موجود درچوب بستگی دارد و زغال نهایی به جنس چوب اولیه و روش تهیه زغال مربوط می شود و همه ی این موارد در خرید زغال کبابی هم تاثیرگذار می باشند.

هنگام سوختن چوب دما باید غیر مستقیم، متناسب و کم باشد سپس با خفه کردن این حرارت زغال ها به صورت یکسان و با کیفیت تولید خواهد شد.

هر چه قدر چوب ها مرغوب تر، صاف و بدون شکاف یا شکستگی و دور از برش باشد و خفه کردن  آتش سوختن زغال ها به موقع رخ دهد همگی یکدست و حرارتی که از خود تولید می کنند بالا و ماندگاری و زمان سوختن قابل قبول دارد.

معمولا زمان سوختن زغال چوب حاصل از برش درختان معطر به خصوص مرکبات مثل لیمو و پرتقال بسیار پایدار تر است. چون این نوع درختان دارای چوب مرغوب تری هستند در نتیجه مدت زمان بیشتری حرارت را در خود نگه می دارند و آتش ماندگار تری داریم.

عرضه کننده زغال عمده کبابی

عرضه کننده زغال عمده کبابی

عرضه کننده زغال، به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم بازار را اداره می کند.

معمولا با راه اندازی بهترین خطوط تولید و ابزار(دستگاه تولید زغال، کوره های زغال سنتی و صنعتی) و رعایت تمامی استانداردهای لازم به دنبال کیفیت و دوام بالا در محصول نهایی می باشند، سپس زغال های مرغوب کبابی (سیاه و اسفنجی) را در بسته بندی های شکیل به صورت عمده یا جزیی عرضه می کنند.

استفاده از زغال کبابی اعلا در بین مردم بسیار پر طرفدار است و می طلبد که عرضه کنندگان عمده بازار با احترام به نظر مشتری، نیاز مردم را آسان و مقرون به صرفه در اختیار آنان قرار دهند.

عرضه کنندگان عمده زغال کبابی محصولات خود را بر اساس اندازه حبه های زغال به بازار مصرف عرضه می کنند.

نوع فله ای که پس از رسیدن به بازار طبق تقاضای مشتری به صورت کیلویی وزن می شوند یا در بسته هایی شکیل  با مقدارهای وزنی  مشخص در حجم های  کوچک تا بزرگ در اکثر فروشگاه ها، سوپر مارکت ها به راحتی در معرض خرید عموم هستند تا مشتریان بتوانند با توجه به قدرت خریدشان آن را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.