انتخاب چوب مناسب زغال

هنگام پخت و پز با چوب، دو عامل باید در نظر گرفته شود: به چه شکل چوب نیاز دارید و چه طعم چوبی را می خواهید؟ اشکال مختلف چوب، مانند خرده چوب یا کنده، عملکرد متفاوتی دارند. بسته به تجهیزات آشپزی شما ممکن است به آماده سازی متفاوتی نیز نیاز داشته باشند.

Pile of wood chunks and chips

تکه ها و تراشه های چوب

تکه‌ها و تراشه‌های چوب روسی ارزان قیمت، تکه‌های کوچک و نامنظم چوبی هستند که با دست انتخاب شده، درجه‌بندی شده و کاملاً چاشنی‌سازی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که بیشترین طعم و سازگاری چوب را دریافت می‌کنید.

کنده های چوب

کنده های چوبی بلند و گرد دارای شکل چوب طبیعی هستند و طعم دود چوب بی نظیری را به غذاهای کبابی شما اضافه می کنند. ایده آل برای استفاده در اجاق های چوب سوز یا دودخانه ها، این کنده ها در جعبه هایی بسته بندی می شوند تا حمل و نقل و نگهداری آنها آسان باشد.

تخته کبابی چوب سرو

قطعات چوب تخته های کبابی چوب سرو معطر ما از سرو قرمز غربی با کیفیت بالا و درجه شفاف بریده شده اند. تخته های چوبی به شکل تخت و مستطیل در اندازه های مختلف موجود است.

مزایای پخت و پز با چوب

در حالی که پاسخ به این سوال که زغال یا چوب گردو کدام بهتر است؟ هنوز به شدت مورد بحث است، در نهایت به آنچه نیاز دارید و نتایجی که می خواهید بستگی دارد. انتخاب گزینه مناسب برای کسب و کار به عهده اپراتور یا سرآشپز است. در زیر خلاصه ای از مزایا و معایب پخت و پز با چوب آورده شده است.
کیسه ای از تراشه های دود کردن چوب شاهین
عطر و طعم قوی
امکان تنظیم آسان دما را فراهم می کند
اجازه می دهد تا درجه حرارت ثابت
ساخته شده از تمامی مواد طبیعی
ممکن است سریعتر از زغال بسوزد
نیاز به تلاش بیشتری برای روشن شدن دارد
دود می تواند بر طعم طبیعی غذا غلبه کند

Pile of wood logs

زغال ایران

نکته تخصصی

برای راحتی زغال و طعم دود چوب از ترکیب زغال چوب و چوب طبیعی استفاده کنید. مخلوطی از دو منبع سوخت نیز انتقال حرارت کارآمد را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.