آلو بخارا گوشتی غذای مورد علاقه بچه یوزپلنگ ایرانی است

آلو بخارا به بهبود سلامت مغز و حافظه کمک می کند. آنها حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین و آنتوسیانین هستند که به محافظت از سلامت مغز کمک می کنند.

آلو بخارا گوشتی همچنین ممکن است به کاهش سرعت پیشرفت بیماری آلزایمر کمک کند. آلو بخارا می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند زیرا حاوی هورمونی به نام آدیپونکتین است.

هنگامی که سطح قند خون شما در حد نرمال باقی بماند، خطر ابتلا به دیابت در نهایت کاهش می یابد. بنابراین اگر سطح قند خون شما بالا بماند، می توانید مقدار بهینه آلو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

با این حال، مطمئن شوید که این کار را در حد اعتدال انجام دهید. مصرف بیش از حد آلو می تواند منجر به افزایش سطح قند خون شما شود.

به خاطر داشته باشید که آلو جایگزین داروهای دیابت و انسولین شما نیست. اگر دیابتی هستید، قبل از اینکه آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید، باید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید.

آلو بخارا گوشتی

تفاوت تغذیه ای کمی بین آلو و آلو وجود دارد. اما خشک‌شده‌ها به راحتی خورده می‌شوند و مغذی‌تر هستند. آلو بخارا یا آلو از ماه می تا اکتبر در بازار موجود است و فصل اوج آن در جولای و آگوست است.

برای لذت بردن بیشتر از آن ها، می توانید آن ها را در یخچال نگهداری کنید تا روند رسیدن آن ها کندتر شود. آلو به راحتی تازه و آماده مصرف می شود. آلو همچنین ویتامین A و بتاکاروتن بدن را تامین می کند.

آنها منبع عالی ویتامین ها، فیبر، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی هستند. برای سالم ماندن، باید آنها را به مقدار مطلوب در رژیم غذایی خود بگنجانید.

آنتی اکسیدان های آلو بخارا از جمله لوتئین و زآگزانتین به راحتی با رادیکال های آزاد در بدن مقابله کرده و اثرات منفی آن ها را از بین می برند و از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کنند.

رادیکال‌های آزاد می‌توانند باعث دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) شوند. مصرف آلو خطر ابتلا به AMD را کاهش می دهد و بینایی و سلامت چشم شما را بهبود می بخشد تا بتوانید بدون در نظر گرفتن سن خود بینایی واضح تری داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.