کوره های تولید زغال همرفتی

کوره های تولید زغال همرفتی همانند کوره های جداره ای برای اولین بار در کشور رونمایی شدند.
محصول جدید و منحصر به فردی که باز هم حاصل ایده پردازی های کوره سازان پاسارگاد میباشد کوره های تولید زغال همرفتی است.
این محصول با تست ۱۰۰% و کاملا با اطمینان وارد بازار گردیده است. کوره های همرفتی حاصل تلاش مهندسین کوره سازان پاسارگاد و نسل جدید کوره صنعتی زغال می باشد و بیش از ۹۰% مشکلات کوره های جداره ای را برطرف نموده است.
کوره های همرفتی نسبت به کوره های جداره ای باز خورد بیشتری پیدا کرده است چرا که هموژن بهتر و کنترل حرارت مناسب تر در کوره های همرفتی به علت پرتی حرارت بسیار، بسیار پایین تر و قدرت و دوام طولانی تر و مصرف انرژی بسیار ،بسیار پایین تر و خنک شدن بسیار سریعتر از جمله ویژگی های آن است.

مسیر حرارتی در کوره صنعتی همرفتی به صورت کنترل می باشد و نوع مسیر هدایت شده نیز به صورت کوره ای می باشد . دمش در این کوره ها انجام گرفته و در نتیجه گرما تمایل به جمع شدن و ساکن شدن پیدا کرده و درنتیجه کنترل دما و فشار راحت تر صورت می گیرد و این امر در تولید زغال لیمو بسیار حائز اهمیت می باشد. روش انتقال حرارت در این کوره ها به گونه ای است که انتقال جابجایی حرارتی دما از بالا به پایین و معکوس انجام می گیرد و بنابراین برای افزایش انتقال حرارت نیاز به مصرف انرژی بسیار بالایی نیست.
یکی دیگر از مزیت های کوره همرفتی، .حداکثر گرمایش در کوتاه ترین زمان است.
امکان منطقه بندی گرمایی ،گرمایش در ارتفاع و انتقال به پایین با توجه به عملکرد معکوس مسیر حرارت پاسخگوی حرارتی بالا در داخل محفظه کوره به طوری که باعث جلوگیری حرارت نمی گردد و تنها باعث عدم خوردگی تاسیسات داخلی کوره از بابت سرکه چوب داخل کوره میگردد.
استفاده بهینه در سوخت در این نوع از کوره ها به این دلیل است که سطح مقطع حرارتی بیش از ۱۵ متر باعث انتقال مولکول گرمایی و سریعتر گرم شدن چوب میگردد که این اتفاق باعث پرت شدن کمتر گرما می گردد.
دستگاه تولید زغال همرفتی کوره سازان پاسارگاد یک دستگاه زغال ساز است که با راندمان بالای تولید زغال تا ۱۰۰% بدون شستگی در تولید زغال قلیان و با گاز گیری ۱۰۰%در کل تولید و عدم خاموش و عدم خام بودن و عدم ریش ریش قهوه ای در زیر بدست زغال به صورت تضمینی و مکتوب در قرار داد می باشد.
منبع:کوره سازان پاسارگاد
منبع: مواد سوختی ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.