بازار فروش زغال لیمو سنگی

تولید زغال لیمو سنگی در کدام مناطق کشور صورت می گیرد؟ آیا بازار آنلاین و اینترنتی مکانی مناسب جهت فروش انواع زغال لیمو و دیگر مرکبات خواهد بود؟ لیمو سنگی گونه ای از لیمو ترش با اندازه اس درشت است که طعم آن به ترشی لیمو سبز شیزاز نیست. از این نوع لیمو عمدتاً در رستوران ها، غذاخوری ها و فست فودها استفاده می کنند و صادرات آن نیز در فصل پاییز و زمستان رونق بسیار زیادی دارد.

درخت لیمو ترش سنگی در مناطق جنوبی کشور و استان هایی مانند فارس، بندر عباس و کرمان پرورش می یابد که هر ساله بعد از برداشت میوه آن یعنی از اوایل زمستان حرص کردن شاخه درختان آغاز می شود، این امر به معنی شروع تولید بهترین نوع زغال لیمو سنگی در جنوب کشور است.

همانطور که می دانید انواع زغال لیمو از جمله نمونه های تولید شده از چوب لیمو ترش و لیمو شیرین از جمله بهترین های بازار زغال در کشور به شمار می روند که قیمت فروش هر کیلو از آنها با توجه به نوع زغال متفاوت است. به طور کلی امروزه خرید و فروش زغال لیمو و دیگر انواع زغال مرکبات جنوب از طریق بازارهای آنلاین و اینترنتی یکی از روش های دست یابی سریع به تولید کنندگان و بهره مندی از پایین ترین قیمت ها به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.